Lode à Yavuz Sultan Selim Bridge da World Media

Lode di Yavuz Sultan Selim Bridge da World Media: Yavuz Sultan Selim Bridge, chì hè statu inauguratu da u presidente Erdoğan è hè liberu finu à u 31 d'aostu, era pienu di citadini chì vulianu piglià selfie. L'apertura di u ponte cù un costu di 3 miliardi di dollari hè stata coperta in i media mundiali cù i cumenti "Nè u tentativu di colpu, nè l'urganisazioni terroriste puderanu piantà Turchia".
Yavuz Sultan Selim (YSS) Bridge, a terza collana di u Bosforu, chì hè stata messa in serviziu cù una ceremonia ufficiale u ghjornu precedente, hè stata aperta à u trafficu di veiculi. I citadini chì eranu curiosi di u 3u Ponte ghjunghjenu à u ponte passendu gratisi da i pedaghji di notte cù l'apertura di e strade di cunnessione. I piloti sò entrati in a corsa di selfie cù e so famiglie, alcuni citadini trasmettenu in diretta da u ponte cù i so telefunini. I citadini chì passanu da u ponte, chì costanu 3 miliardi di dollari, chjappà i corni di i so veiculi è dimustravanu gioia. Intantu, i pulizzeri di u trafficu nantu à u ponte anu sorpresu i veiculi fermati cù l'annunziu di "Bona furtuna à u paese è a nazione, godite". Tutti i citadini, chì eranu maravigliati da a bellezza è splendore di u ponte, in particulare i camionisti è i camionisti, sprimenu u listessu pensamentu : Ch'Allah sia contentu di quelli chì custruianu stu ponte.
GRAZIE A NOSTRU TESTA…
Ergin Ardıç, chì hè ghjuntu à u ponte cù a so famiglia, hà dettu: "Hè diventatu un munumentu à a patria è a nazione. "Che Allah sia cuntentu di u nostru presidente è u nostru presidente", disse Fırat A., chì hè ghjuntu à u ponte cù a so motocicletta, "aghju pigliatu a manu di a mo amica è l'aghju purtatu quì. Semu fieri ", disse. U camionista Hüseyin Sayan, chì hè vinutu da Atene, hà dettu: "Avemu aspittatu 6 ore. Avà, simu in transitu. Imran Şenyaşa, u camioneru, hà dettu: "Mi hà pigliatu 9 ore per ghjunghje à u Ponte FSM da i cabine di pedaggio di Mahmutbey, cumprese l'ore pruibita. Stu ponte hè statu apertu, ùn ci vole micca 5 minuti per attraversà. Andemu direttamente à Gebze. Questu hè una cosa maravigghiusa ", disse.
AUTOSTRADE IN 2018
In u prugettu, l'aeroporti seranu ancu cunnessi l'un à l'altru cù u sistema ferroviariu da esse integratu cù Marmaray è Istanbul Metro. U restu di u prughjettu giganti, induve u travagliu cuntinueghja nantu à l'autostrade cù una lunghezza tutale di 257 chilometri, serà finitu in 2018.
FIAMU U MONDU
L'apertura di Yavuz Sultan Selim Bridge hà avutu un grande impattu in a stampa mundiale. Parechji ghjurnali, televisione è agenzie di stampa anu publicatu nutizie chì elogianu u ponte. Hè stata enfatizzata in a nutizia chì u tentativu di colpu traditore di u 15 di lugliu, l'atti terroristi in Gaziantep è l'aeroportu di Atatürk, l'attacchi di u PKK è l'operazione in Siria ùn pudianu piantà i mega-prughjetti in Turchia.
FRANCIA 24
U prughjettu gigante di u presidente Erdogan, u terzu ponte di u Bosforu hè statu apertu. U ponte hè u più grande è u più largu di u so tipu. Superò a Torre Eiffel in altezza è a so custruzzione hè stata finita in tempu record.
RUSSIA OGGI
U prugettu face parte di u scontru di 200 miliardi di dollari di Erdogan chì hà annunziatu trè anni fà è duverà altri deci anni. "Stu ponte hà messu a Turchia trà i capi di u mondu", dice Michel Virlogeux, l'architettu francese di u ponte. Yavuz Sultan Selim Bridge hè u prughjettu più magnificu custruitu in l'ultimi anni.
FOX NEWS
Turchia hà custruitu unu di i più grandi ponti in u mondu per furnisce u flussu di trafficu trà l'Europa è l'Asia. U ponte pensa à facilità u trasportu in a cità di 15 milioni di persone.
REUTERS
Turchia hà apertu unu di i più grandi ponti di u mondu in u quadru di a catena di custruzzione di 200 miliardi di dollari di Erdogan chì entrerà in a storia. I prughjetti infrastrutturali di Erdogan cambianu a faccia di Istanbul. Turchia era u mira di l'attacchi di Daesh in Gaziantep è l'aeroportu Atatürk di Istanbul è hà realizatu una operazione in Siria. Ma Erdogan hà dimustratu chì questi sconvolgimenti ùn impediscenu micca i mega-prughjetti pianificati prima.
Euronews
I ponti di u Bosforu anu un significatu più impurtante postu chì sò stati chjusi da i putschisti u 15 di lugliu. Yavuz Sultan Selim Bridge hè l'ultimu mega-prughjettu di Erdogan, chì hà da scopu di cuntinuà u so sviluppu ecunomicu è piglià u so postu in a storia.
AFP
L'apertura mostra chì i travaglii di l'infrastruttura ultra-moderna di u sognu di Erdogan di u magnificu "Nova Turchia" cuntinueghjanu malgradu u tentativu di colpu di lugliu 15.
DW
U presidente Erdogan è i capi pulitichi anu inauguratu u terzu ponte in Istanbul. U ponte, chì durò 3 anni è costò 3 miliardi di dollari, hè u più largu ponte di sospensione in u mondu.
LE FIGARO
L'ultimu prughjettu di u presidente Erdogan, u terzu ponte à traversu u Bosforu, hè statu apertu u venneri.
FAMOSU È FUGURI
E celebrità, chì ùn pudianu stà indifferenti à a bellezza di Yavuz Sultan Selim Bridge, anu spartutu e so lode nantu à i so cunti suciale. U pruduttore Polat Yağcı hà preparatu un video sorpresa per u presidente, cù 18 artisti. Mentre Mustafa Ceceli hà spartutu u so selfie pigliatu nantu à u ponte in Twitter, nomi cum'è Esra Erol, Wilma Elles, Berdan Mardini è Işın Karaca anu enfatizatu a magnificenza di u ponte.
MEMORIAL DI MARTIRI À U PONTE NOVU
U Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua stabilisce a "Foresta di Democrazia è Martiri di u 15 di lugliu" à l'entrata di u Ponte Yavuz Sultan Selim da u latu europeu. U Ministeru piantarà 200 mila saplings nantu à una zona di 30 decares. Una foresta commemorativa hè stata stabilita in Niğde per u Petty Officer Ömer Halis Demir, è in Ankara Kazan per i citadini di Kazan chì sò stati martirizzati mentre cercanu di resistere à i putschisti in a Base Aerea di Akıncı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*