U primu metro di u mondu operarà di notte per a prima volta

U primu metro di u mondu operarà di notte per a prima volta: U metro di Londra, di 153 anni, servirà 24 ore nantu à duie linee u weekend per a prima volta in a so storia. L'applicazione, chì principiarà sta sera nantu à e linee Centrale è Victoria, serà allargata à altre linee in u vaghjimu.
Da oghje, i voli seranu operati 24 ore à ghjornu nantu à e linee Central è Victoria in Londra, a capitale di l'Inghilterra.
U primu metro di u mondu, u metro di Londra di 153 anni, cumminciarà à serve 2 ore à ghjornu durante u weekend in 24 linee, Central è Victoria, da mezzanotte sta sera.
U sindaco di Londra, Sadiq Khan, hà manifestatu a so satisfaczione per e novi spedizioni:
"Sò assai entusiasta chì u metro serve ancu di notte. Parechje persone, cum'è medichi, infermieri, guardiani di sicurità, guardiani, anu da andà à u travagliu o in casa a tarda notte. L'app serà ancu un mutore maiò di l'ecunumia notturna di a cità. Pensate à teatri, locali di musica in diretta, ristoranti. Sò veramente cuntentu è fieru chì u metro di notte hè statu finalmente implementatu ".
In a dichjarazione fatta da l'Autorità di Trasportu di Londra (TFL), hè statu nutatu chì a nova applicazione hè prevista per fà una cuntribuzione supplementaria di 2030 miliardi di lire in media à l'ecunumia di Londra da u 6,4 è di creà 500 mila impieghi supplementari.
L'applicazione serà allargata
U desideriu di rinfurzà l'ecunumia di a cità, chì hè visitata da circa 18,6 milioni di turisti stranieri ogni annu, si trova daretu à a decisione di lancià u metro di notte di Londra.
I turisti stranieri chì visitanu Londra ogni annu spende una media di 15,6 miliardi di lire. In Londra, se a linea di metro opera 24 ore in fine di settimana, serà pussibule per i turisti di cumprà è di passà a notte.
Sicondu i dati ufficiali di u 8,6, l'imprese, i caffè, i bars è i ristoranti chì sò aperti finu à a notte in Londra cù una populazione di 2014 milioni sò stimati cuntribuiscenu à circa 17,7 miliardi di lire à l'ecunumia britannica. Hè dichjaratu chì u numeru tutale di travagliadori in u settore di serviziu in Inghilterra finu à a tarda notte hè 720 mila.
U bisognu di u metro di notte in Londra ùn hè micca solu una dumanda di divertimentu. Mentre chì circa 101 mila persone travaglianu di notte in istituzioni sanitarie, ospedali è case di anziani in a cità, u numeru di impiegati in u settore di u trasportu è di u trasportu hè di circa 107 mila. In Londra, chì hè una di e metropole più caru di u mondu, i travaglii di notte sò preferiti soprattuttu trà l'immigranti, postu chì a scala di u salariu hè più altu.
Mentre chì e linee Jubilee, Northern è Piccadilly sò previste da esse incluse in l'applicazione di u metro di notte di fine settimana in i mesi di vaghjime, hè prevista di includere e linee Metropolitana, Circle, District è Hammersmith & City in l'anni successivi, dopu i travaglii di mudernizazione per esse realizatu nantu à certe linee è stazioni.
Storia di u primu metro di u mondu
L'idea di piglià treni da u metro hè stata prima pruposta in u 1845 da Charles Pearson, unu di l'avucati di a cità di Londra. Cunsiderendu chì u primu trenu di vapore hè stata utilizata in u trasportu publicu in l'Inghilterra in u 1830, si pò dì chì hè un tempu assai precoce per u listessu serviziu per esse furnitu sottuterra.
Pearson, chì i so pinsamenti hà inizialmente pruvucatu una reazione, hà riesciutu à purtà u so prughjettu di u metro, chì hà qualificatu cum'è "treni chì passanu per i canali d'acqua", à a Casa di i Comuni in u 1853. Infine, a custruzzione di a prima linea di metro di u mondu principia in Londra in marzu di u 1860. A "Ferrovia Metropolitana" trà e strade Paddington è Farringdon, chì hè passatu in a storia cum'è u primu metro di u mondu, hè stata aperta u 10 di ghjennaghju di u 1863.
Hè cunnisciutu chì in quellu tempu, l'ingegneri di u metro cuminciaru à scavi sottu à a terra, partendu da u sistema di progressione di i bedbugs, è furmò a linea di metro, sustenendu constantemente i mura laterali è i tetti di tunnelli chjuchi è simplici.
Oghje, u metro di Londra, chì hà una lunghezza tutale di 402 chilometri, serve cù 270 stazioni. Quasi ogni annu, novi stazioni sò aperte cù perforatori avanzati, ognunu vale circa £ 10 milioni, è e linee di metro sò allargate in cunfurmità cù u ritmu di sviluppu di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*