Un mucchio annoiato intasava la fogna

Pile bored bluccatu a fognatura: Quandu u pile bored, chì hè stata guidata in a custruzzione sottupassu davanti à a Stazione YHT, coincide cù a linea principale di fognatura, l'infrastruttura di fognaria di Maltepe Eti Mahallesi collapsò. Mentre chì i piani sò stati inundati cù l'acqua brutta, i citadini si ribellavanu contr'à a situazione. L'ufficiali di ASKİ anu annunziatu chì u prublema seria risolta cambiendu u locu di a linea.
I piani di terra in u Quartiere di Maltepe Eti sò stati inundati d'acqua brutta per via di a pila annunziata chì guidava a custruzzione di u passaghju sottu à a nova stazione di Trenu d'Alta Velocità (YHT) in a capitale, dannendu a linea principale di fognatura. In particulare mentre i posti di travagliu sò stati assai dannati per via di l'incursioni, i citadini anu cuminciatu à evacuà e fognature chì sboccavanu da e pozze di tombinu pumpenduli nantu à e strade. L'abitanti di u vicinatu, chì anu dettu: "Avemu stati intarrati in u microbu", si sò ribellati contr'à a situazione, argumentendu chì ùn anu pussutu truvà nisun cuntattu per via di u prublema chì durava dapoi 10 ghjorni. U direttore di u Gazi Business Center, Ramazan Akkan, hà dettu chì ASKİ li hà infurmatu chì u prublema hè stata causata da a pila annoiata in a custruzzione di u passaghju.
PILE BORED DRIVED IN L'ACQUA
"A linea principale chì appartene à ASKİ in Ali Suavi Sokak hè stata rinnuvata 2 anni fà. Ùn ci era micca bloccu per un bellu pezzu. Quandu s'hè intasatu u 9 d'aostu, avemu chjamatu ASKİ. Truveru chì tutti i pomi eranu pieni. In a so investigazione più tardi, hè statu determinatu chì a cumpagnia chì hà custruitu a junction in fronte à a Stazione YHT avia accidentalmente guidatu a pila bored in a linea principale à quale u nostru canale hè cunnessu. Una certa parte di a linea principale nantu à Celal Bayar Boulevard hè stata chjucata di cimentu. Ali Suavi hè una strada assai grande. Ci sò parechji centri di cummerciale è scole private, i fognari di sti lochi sò cumplettamente intasati. U sabbatu, i piani inferiori di l'imprese inundate, i prudutti di l'imprese, i parcheghji di l'edificazioni è i piani inferiori eranu cumpletamente cuparti in acqua brutta.

A SALUTE PUPOLU HA PERICULU
Quandu avemu parlatu cù ASKİ, anu dichjaratu chì, se Celal Bayar Boulevard era chjusu à u trafficu, a cumpagnia rinnuvarà cumplettamente a linea chì anu danatu. Cum'è una suluzione tempuranea, cercanu di trasfirillu installendu un altru mutore di toccu à a Facultà d'Architettura di Gazi. A quantità disegnata da u mutore hè menu di ciò chì questi edifici dà nantu à a linea. Avemu ancu parlatu cù u capu di a cumpagnia. Anu dettu chì avemu lanciatu dui mutori sottumessi quì, è tutti dui anu brusgiatu. L'acqua hè stata entrata in i fundazioni di l'edificazioni per 10 ghjorni. Ci hè un forte odore in a zona. Avemu chjamatu a Direzzione Regionale di Çankaya ASKİ parechje volte, avemu lasciatu un numeru di telefunu, ma nimu hà vultatu. Andemu à Ankara 1st Region President, ùn pudemu micca scuntrà. A ghjente attraversà e strade versu i so posti di travagliu pressendu l'acqua di lignu. A salute umana hè in periculu ".
E STRADE SUN PIENU DI FUGIA
Ramazan Akkan hà rimarcatu chì l'ufficiali anu pruvatu à drenà manualmente l'acqua brutta in i piani di terra è disse: "Molti posti in a strada pompanu l'acqua in terra in a strada. I carrughji eranu pieni di fogna. Ci sò circa mille posti di travagliu. Più di 5 XNUMX persone sò vittime. Ci sò scole private, buttreghi è ogni tipu di posti di travagliu. U prublema hè grande. Nimu ùn importa, simu stati lasciati senza cuntattu. Infine, avemu inviatu una petizione à ASKİ è ùn ci hè statu risposta. Eramu lasciati à mezu ", disse.

GRANDE PERDITA IN I LOCALI DI LAVORO
Dichjarà chì e cumpagnie chì vendenu materiali di custruzzione in a regione sò state gravemente danate per via di l'inundazione di l'acqua, u direttore di u magazinu Zafer Eğridere hà dettu: "In ogni locu era impuru. Ùn sapemu chì fà. U dannu serà determinatu da l'assicuranza, a nostra perdita hè grande ". Fatih Yılmaz, u pruprietariu di a cumpagnia di l'elettronica, hà dettu chì parechji di i so materiali sò diventati inutilizabili.
HANGER : A LINEA SERÀ SOSTITUITA
Dichjarannu chì u travagliu di pile annunziate hà dannatu a linea, i funzionari ASKİ anu nutatu chì una soluzione seria furnita cambiando u locu di a linea. L'autorità anu dettu: "Anu dannatu a linea mentre stavanu travagliendu nantu à pile annoiate quì. U spustamentu di a nostra linea hè statu dumandatu. L'amici anu preparatu prughjetti. U locu di a linea serà cambiatu quandu i permessi necessarii sò emessi. L'acqua hè scaricata da pompe sommergibili. E lettere sò state scritte à l'istituzioni necessarie, è quandu i permessi sò emessi, u locu di a linea serà cambiatu è u prublema serà risolta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*