I futuri campioni sò entrati in u campu in Sarıkamış

I campioni di l'avvene sò entrati in u campu in Sarıkamış: In parte di u prugramma di attività 2016-2017 di a Federazione Turca di Ski, u campu di cundizzioni d'estate per a squadra di snowboard per i zitelli-1 è juniors hà iniziatu in Sarıkamış, Kars.

A squadra, custituita da 25 atleti è 5 coach, allughjatu in un hotel in u Cibiltepe Ski Center, cuntinueghja u so travagliu prima di a stagione di ski.

L'atleti furmà per 2 ore à ghjornu à una altitudine di 200, sottu a tutela di i furmatori, per a fisica culturale, u cundizzioni, a corsa è a respirazione.

L'entrenatore rispunsevule Oğuz Karabağ, in a so dichjarazione, hà dettu chì l'atleti chì participanu à u campu di tutte e regioni di Turchia in e categurie di i zitelli-1 è junior seranu i campioni di u futuru.

Dichjarà chì i campi di condizionamentu d'estate sò di grande impurtanza in termini di sport invernali, Karabağ hà dettu:

"Questu hè u nostru secondu campu quist'annu cum'è una squadra kid-1 è junior. Avemu fattu u nostru primu campu in Bilecik Bozüyük è era assai pruduttivu. Vulemu ringrazià u nostru presidente di a federazione è i membri di u cunsigliu. In cunfurmità cù a so decisione, facemu u nostru secondu campu in Sarıkamış. Urganizeremu u nostru campu per circa 10 ghjorni in Sarıkamış cù e so bellezze naturali, boschi è aria pulita. Tenemu assai cura di a nostra squadra di i zitelli-1 è juniors. Perchè in u futuru, utteneranu assai boni qualificazioni participendu à i campiunati europei, mundiali è olimpichi. Allora sti zitelli seranu u nostru futuru in snowboard.

U presidente di l'Associazione Turistica di Sarikamis, Mir Hasan Tas, hà dichjaratu chì a tenuta di campi d'estate in parechji rami sportivi in ​​Sarikamis cuntribuiscerà significativamente à l'ecunumia è u turismu di a regione, è chì ci sò abbastanza strutture di alloghju per i campi.