Ministru Arslan, 20 mila veiculi passanu per u ponte Osmazgazi

Ministru Arslan, 20 mila veiculi passanu per u ponte Osmazgazi: Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dettu: "Ùn vogliu micca discutiri, ma i cumenti sò fatti cù infurmazioni incomplete. Oghje, a traversata media di ogni ghjornu da u ponte hè più di 5 mila. Questa figura hè sopra à e nostre aspettative ". Arslan hà dettu ancu chì ùn ci sarà micca cambiamentu in u prezzu di u pass.
U Ministru di i Trasporti, Marittimi è Comunicazioni, Ahmet Arslan, hà valutatu l'affirmazioni chì u passaghju di soldi nantu à u Ponte Osmangazi, chì hè statu apertu u 30 di ghjugnu è principiatu u 11 di lugliu, era assai bassu per via di i tariffi elevati. In i ghjorni passati, a dichjarazione chì u numeru di traversate di ogni ghjornu nantu à u ponte ferma à 5-6 mila, è per quessa, u Tesoru hà da fà un pagamentu di guaranzia seriu, hè ghjuntu à u primu pianu in i media è hà creatu un dibattitu impurtante. Arslan hà parlatu chjaramente nantu à queste allegazioni: "Da l'11 di lugliu, u numeru mediu di traversate nantu à u ponte hè più di 20 mila. Questa figura hè sopra à e nostre aspettative ".
ASPETTAZIONI OVERSISTE
Dichjarà chì e discussioni nantu à u ponte Osmangazi sò qualcosa chì ùn vole micca entre in polemiche, Arslan hà dettu: "Una volta, ci hè solu una parte di u prughjettu di u ponte Osmangazi, ci hè ancu una sezione di l'autostrada di 385 chilometri, è tuttu serà finitu à u principiu di u 2018. Attualmente, solu 58 chilometri di u prugettu sò stati cumpletati, cumpresu u Ponte Osmangazi. Oghje, più di 20 mila veiculi attraversanu u ponte in media. Questu hè sopra à e figure chì avemu intesu inizialmente. I cumenti sò fatti cù informazioni incomplete ", disse.
NO AJUSTE DI PREZZI
Nutendu chì u publicu ùn hà micca pagatu ancu 5 centesimi per u prugettu, Arslan hà dettu: "Di sicuru, nimu ùn hà micca fattu per u so babbu. Ma deve esse cunsideratu chì i prucessi ligati à a guaranzia di u Tesoru sò calculati per piglià in contu i medii à a fine di l'annu. Un tali prughjettu deve esse evaluatu in periodi di 3-6 mesi. Nisun prughjettu hè impigatu da u primu ghjornu à u principiu. Hè previstu chì u numeru di veiculi chì passanu aumenterà à mediu è longu. Ùn ci sarà micca cambiamentu in i pedaghji di u ponte. Mentre determinava u prezzu, avemu cunsideratu un equilibriu costu-benefiziu. Ùn pudemu micca travaglià s'ellu pigliamu in contu l'interessi di certi individui è gruppi. L'interessi di u paese, di a regione è di e persone di a regione sò e nostre priorità principali ".
U FONDU DI TRASPORTU VENGA
Spieghendu chì travaglianu cum'è u guvernu per creà novi fondi è risorse per i prughjetti di infrastruttura di trasportu, Arslan hà dettu: "Questu hè un studiu speciale separatu da u fondu di ricchezza. I dettagli seranu chjarificati prestu è li sparteremu cù u publicu ", disse.
15 GIORNI DI TRAVAIL RIMANTANU À YAVUZ SULTAN
U MINISTRU Arslan hà dichjaratu chì u tentativu di colpu era qualcosa chì nimu vulia è hà fattu a seguente dichjarazione annantu à i grandi prughjetti: "Ma da un'altra perspettiva, hà dimustratu à u mondu chì a demucrazia hè stabilita in Turchia è chì i citadini prutegenu i so diritti in u scopu di u statu demucraticu di dirittu. A stu puntu, a permanenza di u regnu demucraticu di dirittu hè in realtà un mutivu impurtante per u mondu esternu per fighjà a Turchia cun più fiducia. Cuntinuemu cù grandi prughjetti. Ùn ci hè micca attaccu. Apertura u ponte Yavuz Sultan Selim u 26 d'aostu cù una ceremonia cù alta participazione, avemu 10-15 ghjorni di travagliu. U travagliu nantu à u Tunnel Eurasia cuntinueghja à piena velocità. Eccettu per i primi unu o dui ghjorni di u tentativu di colpu, cuntinueghja à travaglià cù un intensu overtime. Travagliemu per apre u 20 di dicembre. À u terzu aeroportu, 3 mila persone travaglianu 16 ore à ghjornu. U scopu hè di finisce u prughjettu in u primu trimestre di u 24. Quandu ci hè un prublema cù i prughjetti, rispondemu rapidamente ".
SIAMO À A FASE FINALE À KANAL ISTANBUL
Dichjarà chì anu focu annantu à u Ponte di Çanakkale di u 1915 in quantu à i prughjetti NEW, Ahmet Arslan hà dettu: "Vulemu finisce l'offerta à u principiu di l'annu è principià u travagliu. Studi di rotta sò stati realizati in parechji punti in Kanal Istanbul è hè ghjuntu à a tappa finale. Avà parlemu di metudi finanziarii. Dopu avè chjamatu u metudu finanziariu, avemu da principià u prucessu di offerta. Travagliemu nantu à se i risorsi publichi seranu utilizati, s'ellu serà custruitu-operatu, se u settore publicu-privatu hà da travaglià in partenariatu cù un altru mètudu. In stu prughjettu, i percorsi pussibuli sò digià cascati à l'agenda publica, avemu travagliatu nantu à tutti.
A PRIMA scavà hè culpita in u portu di FILYOS
U Ministru Arslan hà ricurdatu chì una licitazione hè stata iniziata per i prughjetti di implementazione dopu à u 3 di lugliu per u prughjettu di u Gran Tunnel d'Istanbul di 15 piani in ISTANBUL, è hà datu i seguenti dettagli: "3 cumpagnie anu ricevutu qualificazione tecnica. Apriremu ancu offerte finanziarie u 10 d'Aostu. U prucessu di licitazione per u Portu di Filyos hè statu finitu di pocu tempu. U situ hè statu ancu cunsegnatu, l'escavazione serà fatta issi ghjorni è u prugettu principia. Unu di i più boni indicazione chì i travaglii ùn anu micca firmatu dopu à u 15 di lugliu hè chì a custruzzione di stu portu hè principiata. L'aeroportu di Rize-Artvin hè u sicondu aeroportu più grande chì custruiremu nantu à u mare. Ancu quì, vulemu ottene una data di offerta per a prima mità di settembre. Vulemu finisce u prughjettu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars à a fine di l'annu è inizià l'operazione di treni. Vulemu accelerà tutti i prughjetti. U nostru paese hà passatu per un periodu difficiule. U modu per superà questu rapidamente hè di cultivà u cummerciu è l'ecunumia è marchjà versu i miri di 2023. I prughjetti di l'infrastruttura di trasportu sò dunque impurtanti ".
TRUVANU DI STOP A PRESSIONE IN I SO VASCI
U Ministru Arslan hà ancu cummentatu: "Cerchemu di fà a TURCHIA da esse un ponte sopra a geugrafia è in un ponte in u sensu di i corridori di u cummerciu mundiale" è hà dettu: "Quandu cunnetta i prughjetti in Turchia cù l'altri, un corridore sarà emerge induve pudete trasportà e vostre merchenzie in u modu più cortu è ecunomicu in l'arena internaziunale. Ma i circles internaziunali, chì hè u centru di u cummerciu-trasportu in u mondu, vulia dì "stop" quandu stu mercatu hà cuminciatu à trasfurmà in Turchia. Ùn volenu micca Turchia, ùn volenu micca Tayyip Erdogan, perchè simu pisendu i so vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*