Questa volta, u colpu hà impeditu u desideriu di vacanze di 20 anni di İbrahim Çivici

Questa volta, u colpu hà impeditu u desideriu di vacanze di 20 anni di İbrahim Çivici: Questa volta, u tentativu di colpu impeditu u sognu di vacanze di u travagliadore ferroviariu İbrahim Çivici, chì ùn pudia andà in vacanze in u distrittu Nazilli di Aydın per 20 anni.
Quandu İbrahim Çivici, chì travaglia cum'è guardianu stradale per a Direzzione di a Stazione Nazilli di i Ferrovie Statali di a Republica Turca (TCDD), hà dettu in una entrevista l'annu passatu chì ùn era micca in vacanze dapoi 20 anni, l'utilizatori si sò mobilizati nantu à e social media è 86 mila firme sò stati. cullate per mandà à Çivici in vacanze. U sindaco di Istanbul Fatih, Mustafa Demir, chì ùn era micca indifferente à u sognu di Çivici, chì cuntrullava a ferrovia camminendu 75 chilometri à settimana cù a chjave di cuntrollu in manu, hà ancu regalatu à a famiglia una festa in un paese di vacanze.
Çivici, chì si preparava à andà in vacanze cù u sustegnu di a Municipalità di Fatih d'Istanbul, ùn pudia micca ottene e vacanze ch'ellu mancava una volta chì i permessi sò stati alzati per via di u colpu. Cuntendu i ghjorni per e vacanze, Çivici ùn pudia andà in vacanze per via di u tentativu di colpu traditore di u 15 di lugliu. Dopu à u tentativu di colpu, Çivici hà avutu a posponà u so sognu di vacanze quandu ùn pudia micca aduprà u so permessu trà u 20 di lugliu è u 10 d'aostu cù l'eliminazione di e foglie di l'impiegati publichi.
İbrahim Çivici, chì hà dettu chì ùn pudia andà in vacanze per via di u colpu, hà dichjaratu chì a so famiglia hè andata in vacanze invece di ellu. Civici a dit :
"Aviu avutu aduprà u mo permessu finu à u 10 d'aostu. Quandu a mo famiglia si n'andò in vacanze, ancu eiu. Parlu cun elli ogni ghjornu. Dicenu chì era un bellu resort di cinque stelle. Hè a prima è forse l'ultima volta chì sò in vacanze in un tali hotel di lussu. Ùn pudia andà, ma bona furtuna. Ùn era micca furtuna. Diu benedica u nostru paese. A situazione di a nostra Turchia hè più impurtante. Vogliu ringrazià u sindaco di Fatih, Mustafa Demir, Rukiye Demirkan, chì hà apertu una petizione, è tutti quelli chì anu firmatu per mè per andà ancu s'ellu ùn pudia micca andà in vacanze. Ch'elli anu i so diritti "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*