Ondata di Migrazione à Istanbul

Ondata di Migrazione à Istanbul: Hè dichjaratu chì l'obiettivu hè di trasfurmà a pupulazione bloccata trà l'autostrada E-5 è u Mari di Marmara in Istanbul à u nordu.
A vita in Istanbul hà avà cuminciatu à spustà à a parte nordu di a cità. I sperti dichjaranu chì l'iniziativa di trasfurmazioni urbane, chì hà iniziatu in l'ultimi anni contr'à e carenze in u centru di a cità, pò esse una suluzione sia à u terrimotu sia à e cunsequenze di l'abitazione in una certa parte di a cità. I sperti predicanu chì i prezzi aumenteranu mentre u centru hè rinnuvatu, è dicenu chì a maiò parte di a pupulazione pò cumincià à stallà in u nordu di Istanbul.
PERCHÈ NORD ?
A custruzzione in corso di u novu aeroportu è u terzu ponte è i prughjetti di u Canal Istanbul sò previsti per attivà u muvimentu di l'insediamentu chì hà iniziatu in u nordu.
Mehmet Erhan Değerl, u coordinatore di vendite è marketing di İhlas Yapı, hà dettu ancu chì Istanbul si espansione versu u nordu è hà nutatu chì in u pianu maestru di 10 anni di u statu, 5 milioni di persone chì vivenu in u sudu di E-2 in Istanbul sò previste per esse spustate. à u nordu di E-6.
Değerlі hà dichjaratu chì u mutivu più grande per spustà à u nordu di E-10 in u pianu maestru di 6 anni era di prutezzione di u publicu da pussibuli periculi cum'è i terremoti, è hà dettu: "Stu pianu hà per scopu di spustà 2 milioni di persone in generale più abitabile è abitabile. zone".
Cundannendu u tentativu di colpu chì hè accadutu u 15 di lugliu, Değerli hà dettu: "Cum'è İhlas Yapı, continueremu i nostri investimenti cù prughjetti grandi è qualificati in 2016 è oltre. "Avemu fiducia in u nostru paese è a so dinamica". Ellu disse:

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*