U numeru di machinisti femine aumenta in İZBAN è in Metro

U numeru di machinisti femine hè in crescita in İZBAN è in Metro: U numeru di machinisti femminili in Izmir Metro è İZBAN, e duie cumpagnie sorelle di u sistema ferroviariu in Izmir, hè in crescita, è "Rail Angels" portanu migliaia di residenti di Izmir in e so case. è travagliu ogni ghjornu.
U numeru di cunduttori chì travaglianu in i treni di punta di Izmir Metro è İZBAN, chì hè diventatu u più impurtante attore di u trasportu publicu in Izmir cù una media di 650 mila passageri ogni ghjornu, hè in crescita ogni ghjornu. 120 di 6 machinisti di İZBAN è 81 di 5 machinisti di Izmir Metro, un totale di 11 femine "Ray Angels", utilizanu i treni chì portanu millaie di residenti Izmir ogni ghjornu. Rail Angels mostra quantu sò riesciuti à esse un machinist, chì pare una "professione maschile".
CITTÀ PIONEERING IZMIR
Hatice Can, Gamze Koyun, Aslı Kızak, Pınar Tüğ, Ebru Katiç è Sibel Demir in İZBAN, è Aysun Tuna, Merve İyigün, Emine Bağcı, Sabiha Şen è Gülşah Yurttaş in İzmir Metro, anu passatu prima i testi psicotecnici. Immediatamente dopu, hà finitu a so furmazione teorica è pratica di 6 mesi è hà pigliatu 5 esami diffirenti. Dopu avè lasciatu tuttu questu, i Rail Angels ricevenu i so badge è ripigliò i treni. U Manager di l'Operazioni İZBAN Ayfer Uslu è u Manager di l'Operazioni di Traffic Metro d'İzmir Ertan Sayılkan anu annunziatu chì İzmir, a "Città Pioniera", hè ancu un pioniere in termini di machinisti femine.
CREA UN EFFETTU POSITIU
Enfatizendu chì i cunduttori femini anu un impattu pusitivu nantu à i passageri, Uslu hà dettu: "Avemu ricivutu feedback pusitivi è vulemu chì stu numeru aumente ancu di più". Sayılkan hà dettu: "I volti sorridenti di i machinisti femminili sò riflessi in ogni direzzione". U machinista Gamze Koyun hà dettu: "Semu ghjunti à questu puntu dopu una furmazione è teste assai seria. Avemu dinò furmazione per u sviluppu in u serviziu. "Hè una grande sensazione di vede e donne trà tali professioni "dominate da i maschi"".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*