Una larga sicurezza in a Stazione Ferroviaria di Izmit

Securità larga in a Stazione Ferroviaria di Izmit: Dopu à u tentativu di colpu di lugliu di u 15, e misure di sicurezza sò state aumentate in l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche.
Per chì i citadini viaghjanu in pace, u dispusitivu X-Ray truvatu mentre entra in e plataforme hè statu purtatu à a porta d'entrata di a stazione. In più di a sicurità privata in l'autostazione, a polizia hà ancu aumentatu i squadre di sicurezza civile è ufficiale in dui. A sicurità di 24 ore hè realizata cù ricerche detallate è strette.
TESTS STARTING ON ESCALATORS
Per d 'altra banda, u travagliu di u passaghju chì hè stata per un bellu pezzu in a Stazione Ferroviaria di Izmit, chì ùn hè mai statu finitu, cuntinua.
1,2,3 scale mobili seranu piazzate nantu à a piattaforma 9 di a stazione di treni, u parcheghju è a linea chì salta è falà a spiaggia. Mentre l'escalatori sò assemblati, i testi cuminciaranu in pocu tempu. Hè previstu di compie l'assemblea di e scale in 45 ghjorni à u più tardi, è di mette in funziunamentu in modu sicuru cù e teste. A settimana dopu, a licitazione per a cupertura di u soprapassu serà tenuta. Ci vulerà ancu uni pochi di mesi per u cavalcadu di a stazione per esse cumpletamente finitu è ​​apertu à u publicu.
U TRENU D'ALTA VELOCITA VA A HAYDARPAŞA
Un'altra dichjarazione impurtante hè stata in u scopu di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) di u guvernu. Attualmente, u trenu d'alta velocità chì cullà à Pendik tornerà à Haydarpaşa dopu un pocu tempu.
Quandu a linea di trenu à alta velocità 3-35 trà Pendik è Haydarpaşa, chì u guvernu hà iniziatu 40 mesi fà, hè finita, serà pussibule viaghjà in trenu à Haydarpaşa cum'è prima. Tuttavia, u Trenu d'Alta Velocità entrerà in Haydarpaşa invece di u vechju trenu suburbanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*