110 autobus novi venenu in İZULAŞ

110 autobus novi venenu in İZULAŞ: a municipalità metropolitana di Izmir, chì cuntinueghja à rinnuvà a so flotta di autobus, riceverà u primu batch di 110 autobus di nova generazione chì serviranu in İZULAŞ in settembre.
A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja à rinfurzà a so reta di trasportu publicu cù novi veiculi. U primu lottu di 110 veiculi di l'autobus 25 di nova generazione, chì si uniranu à a flotta di trasportu in a Cumpagnia Metropolitana İZULAŞ, vene in settembre. In u risultatu di l'offerta tenuta in ghjennaghju, i 15 restanti di l'autobus acquistati da TEMSA sò previsti per cumincià à operare in uttrovi, 40 in nuvembre è 30 in dicembre.

L'autobus solista ecologicu, chì sò cumpletamente climatizzati, anu un pianu bassu, anu a capacità di inclinazione è avè una rampa per i disabili, anu ancu un sistema chì impedisce à l'autobus di muvimenti quandu a porta hè aperta. A lunghezza esterna di i veiculi acquistati serà di 12 metri. I so mutori sò diesel è prudutti in cunfurmità cù i normi Euro 6. I veiculi anu una trasmissione automatica 6 avanti è 1 inversa adattata per i servizii di trasportu publicu urbanu. E trasmissioni automatiche anu ancu sistemi di cuntrollu elettronicu è di diagnosi di difetti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*