Un altru passu impurtante hè statu fattu in Konya Metro

Un altru passu impurtante hè statu fattu in u Metro di Konya: Un altru passu impurtante hè statu fattu in u metro, chì hè un investimentu storicu per Konya. Per u Metro di Konya di 45 chilometri, per u quale u prughjettu di l'offerta hè statu finitu, u ministeru è l'ufficiali di a cumpagnia di l'imprenditori sò venuti à Konya è anu esaminatu u percorsu di a linea di l'anellu inseme cù i funzionari di e municipalità metropolitane è di u distrittu cintrali. À a fine di l'esame, i lochi di e stazioni è l'area di u magazzinu sò stati clarificati.
Dopu chì u Ministeru di i Trasporti hà fattu l'offerta di prughjettu per u metro di Konya in i mesi passati, u ministeru è l'ufficiali di a cumpagnia di l'imprenditori sò ghjunti in Konya è anu fattu un esame cù a squadra tecnica da e municipalità metropolitane è di u distrittu cintrali.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Tahir Akyürek, hà dichjaratu chì u putere di e municipalità di Konya aumenterà quandu u metro, a custruzzione di u quale hè prevista per principià in i primi mesi di u 2017, hè finitu, è hà enfatizatu chì a dirigenza è a dirigenza di Konya trà e cità anatoliane saranu. esse riveted cun un investimentu di 3 miliardi di lire.
Campus di l'Università Selcuk - Beyhekim - Nova Stazione YHT - Linea di Sistema di Ferrovia Ligera di Meram Municipality (Line Campus) è Università Necmettin Erbakan - Nova Stazione YHT - Strada Fetih - Linea di Sistema di Ferrovia Ligera Municipalità Meram (Line Ring), chì hè prevista in u maestru di trasportu Pianu cù a Decisione di u Cunsigliu di i Ministri, Dichjarà chì hè statu decisu per esse ripresu da u Ministeru di Trasporti è Affari Marittimi, u presidente Akyürek hà dettu chì l'offerta di u prughjettu di e linee hè stata fatta, è chì dopu à u travagliu di u prughjettu di 2016 mesi. chì principia di ferraghju di u 18, si facia u cuncorsu di a custruzzione è a prima scavatura serà fatta.
U presidente Akyürek hà ringraziatu u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım, u nostru Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan per u so seguitu speciale, è tutti i deputati di Konya, in particulare Ahmet Davutoğlu, u Primu Ministru di u 64u Guvernu. Cunsiderendu chì a linea hè attualmente in usu, hè statu decisu di cumpletà l'Università Necmettin Erbakan - New YHT Station - Fetih Caddesi - Meram Municipality Light Rail System Line (Ring Line) per ùn disturbà u trasportu publicu in u centru di a cità. U Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture è i funzionari di l'imprese di l'imprenditori, chì travaglianu rapidamente per a realizazione di u Prughjettu Metro Konya, anu realizatu una ispezione tecnica nantu à u percorsu designatu di a linea di l'anellu, è i lochi di a linea di l'anellu. stazioni è zona di magazzinu sò state clarificate in a riunione tenuta dopu. Hè destinatu à compie u Prughjettu Ring Line in 10 mesi da a data di u cuntrattu è à inizià u prucessu di custruzzione immediatamente dopu. Duranti stu tempu, a nostra linea di u sistema ferroviariu attuale funzionerà finu à a fine di u metro per chì u nostru populu ùn soffre micca ".
Nutendu chì a Municipalità Metropolitana cumprà 167 novi veiculi per u metro, è u Ministeru di i Trasporti farà e linee di tunnel, u sindaco Akyürek hà dettu: "Cumu a Municipalità Metropolitana di Konya, intraprenderemu a custruzzione di una nova linea di tram di strada trà a Regione di l'Hospitali. , Barış Caddesi è Hadimi Caddesi. Trammi esistenti seranu usati quì. Cusì, avemu realizatu un passu assai impurtante in u centru di Konya ".
In u metro di Konya, chì serà di 45 chilometri in totale, a linea di l'anellu serà custruitu cù una lunghezza di 20.7 chilometri. A linea di l'anellu partirà da u Campus di l'Università Necmettin Erbakan è cuntinuerà in a strada Beyşehir, seguita da a stazione Yeni YHT, a strada Fetih, a strada Ahmet Özcan è a strada Çeçenistan, è finisce davanti à l'edificiu di serviziu di a municipalità di Meram.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*