L'attaccu à i treni in Svizzera ùn hè micca ligatu à u terrurismu

L'attaccu à i treni in Svizzera ùn hè micca ligatu à u terrurismu: a polizia svizzera St. Hà annunziatu chì ùn ci era micca evidenza chì l'attaccu di treni in u cantone di San Gallu hà avutu una cunnessione terrorista.
Polizia Svizzera St. Hà annunziatu chì ùn ci era micca evidenza chì l'attaccu di treni in u cantone di San Gallu hà avutu una cunnessione terrorista. In a dichjarazione fatta da a Pulizzia Svizzera, hè statu dichjaratu chì, in u risultatu di l'investigazioni realizati finu à avà, ùn hè statu trovu nisuna prova chì l'incidentu pò esse ligatu à u terrurismu. Un pulizzeru da a Pulizzia Svizzera sözcü"Ùn hè micca pussibule di dì qualcosa di definitu in questa fase, ma una cunnessione cù u terrurismu hè una idea assai distante", disse.
A Pulizzia Svizzera hà fattu una dichjarazione in quantu à a cundizione di l'attaccante è di una vittima: "Sò tramindui in cundizione critica". Hè dichjaratu chì l'attaccante di 27 anni "hà un nome svizzeru cumuni è reside in un cantone di Svizzera".
In l'incidentu chì hè accadutu eri à 14:20 ora lucale vicinu à a stazione di treni di Salez, un aggressore svizzero di 27 anni hà versatu una sustanza infiammabile intornu à un vagone di un trenu in muvimentu, hà incendiatu u vagone, è dopu attaccò i passageri cù un cuteddu in manu. Sei passageri, trè donne è un zitellu, sò stati feriti da i colpi di cuteddu è di u focu chì s'hè lampatu. L'autore hè statu ancu feritu seriamente in u focu.
Hè nutatu chì dopu chì l'alarma di u focu hè stata attivata, u cunduttore hà cuntinuatu à a prossima tappa invece di piantà à mezu à a strada, facendu i sforzi di salvezza assai più faciuli. Hè statu dichjaratu chì circa 60 passageri sò stati dati supportu psicologicu dopu l'incidentu.
Dopu à l'attaccu, e discussioni cumincianu in quantu à u cuncettu di securità ferroviaria implementatu finu à avà in Svizzera. Martin Graf, direttore di a cumpagnia Securitrans rispunsevuli di a sicurità di u trasportu publicu, hà dettu à u ghjurnale Schweiz am Sonntag chì "u persunale di sicurità deve cuntinuà à travaglià in e stazioni 24 ore à ghjornu".
Hè purtatu in mente l'attaccu di Würzburg
Un rifugiatu afganu di 17 anni hà feritu seriamente 18 persone chì viaghjavanu in un trenu di trasportu in Würzburg, in Germania, cù un'ascia è un cuteddu u 5 di lugliu. Dopu à l'incidentu, l'attaccante hà scappatu da u trenu quandu u frenu d'urgenza hè statu attivatu è hè statu sparatu è uccisu dopu avè attaccatu à e squadre d'operazioni speziale chì u perseguìanu.
L'ISIS hà annunziatu chì u rifuggiatu afganu chì hà fattu l'attaccu era "i so guerrieri", è dopu hè publicatu un video minacciatu di l'attaccante.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*