Discussione nantu à a strada di u trenu à alta velocità in Manisa

Discussione nantu à a strada di u trenu à alta velocità in Manisa: A distanza trà Ankara è İzmir serà ridutta à 3 ore è mezu cù u prughjettu di u trenu à alta velocità, ma u prucessu pare esse dulurosu ...
A strada Manisa di u Prughjettu Ferroviariu d'Alta Velocità Ankara-Polatlı-Afyonkarahisar-Uşak-İzmir, chì riducerà u trasportu trà Ankara è İzmir à 3 ore è 30 minuti, hà creatu inquietudine in a cità. A decisione di u Cunsigliu di i Ministri hè chì a strada di u trenu d'alta velocità passa per Manisa. Tuttavia, u deputatu di u Partitu AK Manisa, Selçuk Özdağ, hà annunziatu chì u trenu passava per a strada di u circondu è ùn entrerà micca in u centru.
Dichjarazioni nantu à u sughjettu ùn sò micca limitati à Özdağ. Ferdi Zeyrek, presidente di a Càmera di l'Architecti di Manisa, hà dettu chì, se u trenu d'alta velocità passa per a cità, ci saranu grossi prublemi. A municipalità metropolitana di Manisa, chì hè stata contru à l'idea di u trenu à alta velocità chì passa per a cità da u principiu, hà dettu in una dichjarazione firmata da u secretariu generale Aytaç Yalçınkaya, "U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa Cengiz Ergün hà dichjarazioni è studii riguardanti stu tema in 2010. Hè ubligatoriu per a strada di u trenu d'alta velocità per passà per a strada circundante. Cum'è a municipalità metropolitana di Manisa, seguitemu stu prublema è continueremu à seguità ". disse.
A strada Manisa di u Prughjettu Ferroviariu d'Alta Velocità Ankara-Polatlı-Afyonkarahisar-Uşak-İzmir, chì riducerà u trasportu trà Ankara è İzmir à 3 ore è 30 minuti, hà creatu inquietudine in a cità. Mentre chì u prughjettu era previstu di passà da l'esternu di a cità parallella à a strada di u circondu, hè statu amparatu chì passava per u centru di a cità di Manisa è chì una decisione d'espropriazione hè stata presa d'urgenza.
PRIMA DICHIARAZIONE DI ÖZDAĞ
Dichjarà chì u trenu d'alta velocità passerà per a strada di l'anellu, micca per Manisa, u deputatu di u Partitu AK Manisa Selçuk Özdağ hà dettu: "A linea di trenu d'alta velocità passerà da u latu di a strada di u circondu in Manisa. Ci sarà una stazione induve hè a stazione di l'autobus. Da quì serà trasferitu à Izmir. À u listessu tempu, a linea suburbana Menemen-Manisa, Manisa-Alaşehir continuarà. U travagliu di custruzzione nantu à u prugettu cuntinueghja rapidamente. Ellu disse chì a linea Ankara-Afyon serà finita à a fine di u 2017 è a linea Afyon-Manisa-Izmir serà finita à a fine di u 2019.
"SULU A LINEA DI SUBWAY VAI DA U CENTRU"
Aghjunghjendu chì u trenu d'alta velocità ùn passerà micca per u centru di Manisa cum'è dichjaratu, Özdağ hà dettu: "Cum'è alcune persone anu dichjaratu in stu prughjettu, a parte in u ghjurnale ufficiale hè definitivamente valida per a linea suburbana. U trenu d'Alta Velocità passerà fora di Manisa, sottu à u circondu, induve hè a Stazione di l'Autobus. Da quì serà trasferitu à Izmir. Una stazione di treni serà custruita per u Trenu d'Alta Velocità da induve hè a stazione di autobus. Tutti esse sicuru d'ellu. Avemu fattu u nostru travagliu nantu à questu è ringraziemu tutti quelli chì participanu ". usatu e frasi.
L'ARCHITECTI sò cuncernati
Ferdi Zeyrek, presidente di Manisa Chamber of Architects, era davanti à a stampa cù e decisioni di u Cunsigliu di i Ministri. U presidente Zeyrek hà dettu: "In a decisione presa da u Cunsigliu di i Ministri è sottumessa à l'appruvazioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan u 1 d'aostu, hè statu dumandatu chì l'isule è i pacchi in certi quartieri in i cunfini di Salihli, Şehzadeler è Yunusemre in Manisa sò espropriati. subitu. 70 pacchi in Upper Çobanisa, 34 pacchi in Şehzadeler Şehitler Mahallesi, 2 pacchi in 4. Distrittu Anafartalar, 119 pacchi in Distrittu Horozköy, 16 pacchi in Kuşlubahçe è 6 pacchi in Evrenos Neighbourhood seranu espropriati. disse.
"Ùn ci hè micca un locu per cresce dighjà, u trenu di velocità scorre a cità"
Zeyrek, chì hà dichjaratu chì ci deve esse una reazione prima di principià l'espropriazioni, hà dettu: "Ci hè una decisione presa da u Cunsigliu di i Ministri. In u scopu di u Prughjettu Ferroviario Ankara-Polatlı-Afyonkarahisar-Uşak-İzmir, espropriazioni urgenti sò state decise da u Ministeru di i Trasporti, Marittimi è Comunicazioni. Inoltre, sò stati determinati i zoni è i parcelle da esproprià. Questi parcelle sò l'area in u centru di Manisa partendu da a Casa di u Maestru è includendu u Liceu Imam Hatip. Ci sò ancu e case quì. Quessi seranu ancu espropriati. A cità era digià assai limitata in crescita. Ci era una linea di zoning delimitata da u perimetru. U fattu chì una tale ferrovia passa per a cità significa chì a cità hè divisa in dui. Quandu a cità hè divisa in dui, ci sarà una zona di zonificazione ancu più limitata. Questu definitu deve esse impeditu. I parlamentari anu assai travagliu da fà quì. Sta decisione certamenti deve esse cambiatu per u futuru di Manisa. A linea di trenu d'alta velocità deve passà parallella à a strada di u circondu, vale à dì, deve esse fora di a cità. Ci sarà ancu una seconda linea partendu da TOKİ-3 è andendu à Salihli. Se stu pianu hè realizatu cumu hè, a cità serà divisa in dui. S'ellu hè spartutu, ci saranu dui fenomeni suciali, unu sopra è sottu à a ferrovia. I zoni sottu à a ferrovia diventeranu senza valore. In Manisa, chì ùn pò micca cresce è sviluppà, emergeranu spazii più stretti. L'affitti di e case, chì sò previsti per calà, aumenteranu ancu di più. Di sicuru, a ghjente di Manisa duveria oppone. U sbagliu fattu deve esse rimediatu u più prestu pussibule ", disse.
YALCINKAYA PARLATU DA U MUNICIPALI
A municipalità metropolitana di Manisa, cumu si ricorda, era contru à a strada di u trenu d'alta velocità chì passava per a cità da u principiu. Dopu à a decisione di espropriazione presa da u Cunsigliu di i Ministri, a dichjarazione di l'ala Metropolitana hè vinuta da u Vice-Segretariu Generale Aytaç Yalçınkaya.
Una decisione d'espropriazione d'urgenza hè stata presa da u Cunsigliu di i Ministri in quantu à u Prughjettu Ferroviario d'Alta Velocità Ankara-Polatlı-Afyonkarahisar-Uşak-İzmir, in quale u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, hà enfatizatu chì a strada ùn deve micca passà per a cità è Determinò una strada alternativa cù u so persunale da u primu ghjornu chì hè ghjuntu à l'agenda, è a nutizia hè stata informata in i media.Una dichjarazione hè stata da a Municipalità Metropolitana di Manisa. Dichjarà chì anu tenutu una riunione annantu à u sughjettu u luni 18 di lugliu à a Direzzione Generale di TCDD, induve u Direttore Regiunale di l'Autostrade hè ancu presente, Aytaç Yalçınkaya, Vice Secretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Manisa, hà dettu: "À a riunione, i prublemi di Gediz. A junction, chì deve esse fatta urgente, è u passaghju di u trenu d'alta veloce attraversu a linea fora di a strada di u circondu era in l'agenda.
U PLAN B di TCDD di a cità
Nutendu chì ancu a stazione induve serà custruitu u trenu d'alta velocità hè stata discussa in a riunione, u Vice-Segretariu Generale Yalçınkaya hà dettu: "Hè statu ancu discututu à a riunione chì a stazione deve esse custruita vicinu à a Terminale di Bus Intercity di a Municipalità Metropolitana di Manisa. è chì i citadini chì scenderanu da quì ponu facilmente passà à l'autoterminal. À a riunione, disegnu un novu prughjettu in a regione da u TCDD è a riunione torna à l'agenda. In fatti, sta decisione hè stata registrata in i verbali cù a firma di i presenti à a riunione. Tuttavia, dopu à a decisione di espropriazione, aghju chjamatu personalmente a Direzzione Generale di TCDD è aghju avutu l'infurmazioni. Da quì, ci anu dettu: "A linea passerà per l'area di a strada di u circondu, è in casu d'un incidente, a pianificazione di a cità internu hè ancu fatta".
SEmu SEGUENTI
Sottulineendu chì cum'è a municipalità metropolitana di Manisa, a so pusizione nantu à a strada di u trenu à alta velocità hè stata chjara da u principiu, u secretariu generale adjuntu Aytaç Yalçınkaya hà dettu: "U sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, hà dichjarazioni è studii riguardanti stu prublema in 2010. Hè ubligatoriu per a strada di u trenu d'alta velocità per passà per a strada circundante. Noi, cum'è Municipalità Metropolitana di Manisa, seguitemu stu prublema è continueremu à seguità. Seguiremu chì u prugettu da esse preparatu creà una soluzione per a Giunzione di Gediz è serà un prughjettu in u quale a Stazione di Treni d'Alta Velocità è a Stazione di l'Autobus seranu integrate l'una cù l'altri ".
U RISULTU ASPETTA DA TUTTI
In vista di tutti issi sviluppi, a decisione urgente di espropriazione presa da u Cunsigliu di i Ministri, u percorsu di a ferrovia è u destinu di tutti i prublemi ligati à u trenu d'alta velocità sò aspittati da a ghjente di Manisa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*