Missaghju da u Ministru di i Trasporti, Arslan, u 30 d'aostu, u ghjornu di a vittoria

Messaghju di u Ministru di i Trasporti Arslan u 30 d'Aostu u ghjornu di a Vittoria: A nostra amata nazione, chì hà fallutu ogni tentativu è attaccu chì hà pruvatu à distrughje a nostra unità è a sulidarità in tutta a storia, hà dichjaratu à u mondu sanu chì hè un sanu inseparabile cù a grande vittoria. hè rializatu in Dumlupınar u 30 d'aostu 1922. . Cù l'epica vittoria di u 30 d'Aostu, sò stati posti i fundamenti di a nostra Republica, chì hè u nostru patrimoniu cumunu.
In questu rispettu, u 30 d'Aostu hà un significatu è una impurtanza assai spiciali per a nostra amata nazione, hè una festa cumuna per tutti noi, un mezzu di orgogliu per tutti.
Oghje, u nostru duvere deve esse d'elevà è di rinfurzà più a nostra Republica, chì avemu stabilitu superendu ogni tipu di difficultà malgradu tutte l'impossibilità è e carenze, in unità è sulidarità.
A notte di u 15 di lugliu hà ancu dimustratu chì; Sta nazione è statu stanu per sempre, finu à chì ci sò citadini chì pruteggenu a so patria è a nazione mettendu a so vita in ligna contr'à i fucili è i tanki senza esitazione per oppone à u tentativu di colpu infieru contr'à l'esistenza, a demucrazia è a vulintà naziunale di i nostri. paese.
Turchia, cum'è un inseme indivisibile cù a so nazione, supererà u terrurismu è tutte e minacce simili chì miranu à a nostra fratellanza oghje, è uttene un futuru assai più luminoso è luminoso.
In questu ghjornu significativu, commemorate cù misericòrdia è gratitùdine tutti l'eroi di a nostra Guerra d'Indipendenza, in particulare u fundatore di a nostra Republica, u Veteranu Mustafa Kemal Atatürk, è tutti i nostri martiri è veterani da u passatu à u presente, è aghju ancu espresu a mo gratitudine à i membri di e nostre Forze Armate Turche chì facenu una lotta superiore contru u terrurismu in u paese oghje.
In l'occasione di u 94u Anniversariu di a Grande Vittoria, felicitamu u ghjornu di a Vittoria di a nostra nazione cù i mo sentimenti più sinceri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*