A Linea di Trenu Özdağ High Speed ​​​​passerà fora di Manisa

U deputatu di u Partitu AK Manisa, Selçuk Özdağ, hà fattu dichjarazioni annantu à a strada stradale di u trenu d'alta velocità, chì hè in custruzzione nantu à a linea İzmir-Manisa-Ankara. Özdağ hà dichjaratu chì a linea di treni d'alta velocità chì passerà per Manisa passerà da u latu di a strada circundante, è chì ci sarà una stazione di stazione induve si trova a nova terminal d'autobus, è chì u Trenu d'Alta Velocità. da quì si trasferirà à İzmir. Özdağ hà ancu dichjaratu chì i travaglii di custruzzione di u prughjettu di a linea suburbana Menemen-Manisa, Manisa-Alaşehir cuntinueghjanu rapidamente.
U deputatu di u Partitu AK Manisa, Selçuk Özdağ, hà fattu dichjarazioni annantu à a strada stradale di u trenu d'alta velocità, chì hè in custruzzione nantu à a linea İzmir-Manisa-Ankara. Özdağ hà dichjaratu chì a linea di treni d'alta velocità chì passerà per Manisa passerà da u latu di a strada circundante, è chì ci sarà una stazione di stazione induve si trova a nova terminal d'autobus, è chì u Trenu d'Alta Velocità. da quì si trasferirà à İzmir. Özdağ hà ancu dichjaratu chì a linea suburbana Menemen-Manisa, Manisa-Alaşehir continuarà, è chì i travaglii di custruzzione ligati à u prugettu cuntinueghjanu rapidamente. Özdağ hà dichjaratu chì a linea Ankara-Afyon serà finita à a fine di u 2017 è a linea Afyon-Manisa-İzmir serà finita à a fine di u 2019, è hà trasmessu i so auguri.
YHT PASSArà PER U LATU DI A RING ROAD
Selçuk Özdağ hà dettu chì u Prughjettu di Rete di Ferru, chì hè statu iniziatu da Mustafa Kemal Atatürk, hà cuntinuatu à sviluppà u Partitu AK, chì hè statu fundatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan 15 anni fà, secondu e cundizioni di l'età. Özdağ hà dettu: "U Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità İzmir-Manisa-Ankara cuntinueghja. L'offerta per a linea Ankara-Afyon hè stata fatta. I travaglii vanu assai veloci. E linee Afyon-Uşak, Uşak-Manisa, Manisa-İzmir sò ancu determinate. A linea di trenu d'alta vitezza, chì passerà per Manisa nant'à stu itinerariu, passerà da u latu di a strada circundante. Ci sarà una stazione induve hè a stazione di l'autobus. Da quì serà trasferitu à Izmir. À u listessu tempu, a linea suburbana Menemen-Manisa, Manisa-Alaşehir continuarà. À u nostru presidente Recep Tayyip Erdogan, chì hà fattu una grande cuntribuzione à a realizazione di stu prughjettu è hà realizatu grandi travaglii rivoluzionarii, à Ahmet Davutoğlu, u 26u Primu Ministru di a Republica di Turchia, è à Binali Yıldırım, u 27u Primu Ministru è Presidente di a Turchia. Repubblica di Turchia, à i Trasporti, u nostru Ministru di Comunicazioni è Maritime Ahmet Arslan, u nostru Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın è u nostru Manager Regionale Selim Koçbay ", disse.
PÀ A LINEA COMMUNALE SPRESATA IN U GIurnale UFFICIALE
In riferimentu à e nutizie in u publicu nantu à a linea di treni d'alta velocità, Özdağ hà dettu: "Cum'è qualchissia hà dettu in stu prughjettu, a parte in a Gazzetta Ufficiale hè definitivamente valida per a linea suburbana. U trenu d'alta vitezza passerà fora di Manisa, sottu à u circondu, induve hè a stazione di l'autobus. Da quì serà trasferitu à Izmir. Una stazione di trenu serà custruita per u trenu d'alta veloce da induve hè a stazione di autobus. Tutti esse sicuru d'ellu. Vulemu ringrazià tutti quelli chì participanu à u nostru travagliu nantu à questu. Arriveremu à Ankara da Manisa in 3 ore cù a linea Izmir-Manisa-Ankara. Arriveremu à Ankara da Izmir in 3,5 ore. Questu risparmià tempu, carburante è soldi. Mentre chì questu hè una cuntribuzione impurtante per a prevenzione di l'accidenti, hè una grande rivoluzione per frenà a perdita di l'omu addestratu. In precedenza, e linee di treni d'Alta Velocità Ankara-Konya, Ankara-Eskişehir, Eskişehir-Istanbul avianu cuminciatu à operare. Avà a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Sivas hè in forma. Avemu furnitu e rete di ferru è e ferrovie iniziate da Mustafa Kemal Atatürk, in linea cù i bisogni di a nostra età, durante u regnu di u Partitu AK di 15 anni stabilitu da Recep Tayyip Erdoğan. Dunque, tutti sti prughjetti è investimenti sò rivoluzioni. Avemu da cuntinuà i nostri muvimenti di sviluppu è i nostri muvimenti per presentà Turchia à a tecnulugia è l'infurmazione. I movimenti di l'autostrada Izmir-Manisa-Ankara è Izmir-Manisa-Istanbul cuntinueghjanu à esse fatti rapidamente. Tutti issi travaglii di l'autostrada seranu finiti à a fine di u 2017 è in u 2018. Averemu finitu u Tunnel di Sabuncubeli da una parte, u Portu Çandarlı-North Aegean, da l'altra, è e strade chì culliganu i nostri distretti da l'altra banda, à a fine di u 2018. Manisa continuarà à esse u centru di sviluppu, agricultura, industria, educazione, trasportu è cumunicazione.
Dichjarà chì riduceranu u tassu di disoccupazione di Manisa da u 30 per centu à u 2019 per centu finu à l'elezzioni chì si feranu u 5 di marzu di u 3, Özdağ hà dettu: "U nostru scopu hè di passà à u sistema presidenziale prima di l'elezzioni presidenziale, ma se u presidenziale. l'elezzioni sò tenuti, averemu voti sopra à a media di Turchia cum'è Manisa. Se Diu vole, avemu u scopu di avè 7 diputati di u Partitu AK in Manisa in l'elezzioni generale. Spergu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità, Manisa Ankara, i travaglii di l'autostrada di Manisa Istanbul è tutti i nostri investimenti seranu benefizii per Manisa ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*