U PKK vulia brusgià i carri carichi di carbone

PKK vulia brusgià i vagoni carchi di carbone: E persone micca identificate incendianu i vagoni di u trenu, in quale u carbone era purtatu da fora di a pruvincia per esse distribuitu à i citadini poveri in u distrittu di Kurtalan di Siirt per l'invernu. Hè statu determinatu chì l'attaccanti eranu membri di u PKK.
In u distrittu di Kurtalan di Siirt, u trenu carricu di carbone hè statu incendiatu da persone micca identificate. Hè statu determinatu chì l'attaccanti eranu membri di u PKK.
VANNO SCHIUSI GASOLINE E PICCANO U FEU
Sicondu l'infurmazioni ricevuti, persone micca identificate incendianu i vagoni di u trenu di u trenu, induve u carbone hè statu purtatu da fora di a pruvincia per esse distribuitu à i citadini poveri per l'inguernu, attraversu a Fundazione di Assistenza Sociale è Solidarità di u Distrettu di Kurtalan, à a sera. ore.
STINGU SENZA SALTÀ À L'ALTRI VAGONI
I pompieri di a municipalità di Kurtalan, chì sò ghjunti à a scena dopu à i citadini chì anu vistu chì i vagoni eranu brusgiati, anu infurmatu à l'autorità, è stingu u focu prima di sparghje à l'altri vagoni. A polizia hà iniziatu una investigazione per truvà i suspettati chì fughjiti.
Hè statu determinatu chì eranu membri di u PKK.
In u distrettu di Kurtalan di Siirt, i terroristi di u PKK vulianu brusgià i vagoni di treni carchi di carbone lanciando materiali combustibili. Mentre chì un vagone in fiamme hè stata spenta, una operazione hè stata lanciata per catturà i terroristi chì fughjenu. A sera, i terroristi di u PKK vulianu brusgià i carri carichi di carbone in a stazione di Kurtalan. Mentre chì unu di i vagoni induve i terroristi tiravanu materiali infiammabili hà pigliatu u focu, i pompieri sò stati spediti à a scena nantu à l'avvisu di quelli chì anu nutatu a situazione, è u focu hè statu extinguitu prima ch'ella cresce.
Dopu à l'attaccu, e forze di sicurezza anu lanciatu una operazione cumpleta per neutralizà i terroristi chì fughjenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*