A linea di u sistema ferroviariu Samsun Gar-Mavi Işıklar apre u 15 d'aostu

Samsun Gar-Mavi Işıklar Raylı Sistem Hattı 15 Ağustos’ta Açılıyor :Samsun Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Mustafa Yurt, raylı sistemde Gar-Mavi Işıklar Eğitim, Dinlenme ve Rehabilitasyon Merkezi-Kampı’na kadar olan kısmın 15 Ağustos’ta hizmete gireceğini söyledi.
Cù a linea supplementaria di 14 chilometri da esse custruita trà Gar-Tekkeköy in Samsun, u sistema ferroviariu aumenterà à 30 chilometri è i citadini anu l'uppurtunità di andà da l'Università Ondokuz Mayıs à u distrittu di Tekkeköy in trenu.
Facendu dichjarazioni annantu à l'apertura di a nova strada, Mustafa Yurt hà dettu: "A sezione trà a Direzzione di a Stazione di a nova linea di tram è u Centru di Riabilitazione Mavi Işıklar serà aperta finu à u 15 d'Aostu. U 10 d'ottobre, tutta a linea serà cumpletata. Vulemu dimustrà à a nostra nazione chì malgradu tuttu, in Turchia si facenu cose boni in questu ambiente pessimistu chì u nostru paese hè. Invece di campà in permanenza l'agenda cù i cattivi avvenimenti, circhemu di dimustrà à u nostru populu chì malgradu ogni tipu di sabotage in u nostru paese, e cose boni sò fatte. Apriremu a prima fase di sta linea, chì apreremu u 10 d'uttrovi, finu à i Blue Lights. Facemu questu avvenimentu in u primu mese di u muvimentu d'invasione in Turchia. Puderemu sta linea, chì hè un bonu serviziu per Samsun è u nostru paese, in u serviziu di u nostru populu in u primu mese di u tentativu ".
“4 durak daha hizmete girecek”
Esprimendu chì e rotte seranu messe in serviziu gradualmente, Yurt hà dettu: "Cù l'apertura di sta strada, un totale di 4 fermate più seranu messe in serviziu in a direzzione est di a linea di tram, cum'è Kılıçdede, Samsunspor, Doğupark è Mavi. Işıklar, dopu à Gar Station. A durata tutale di sta nova linea copre una zona di più di 3 km. In a tappa dopu, l'apertura di novi rotte si ferà gradualmente. U nostru prossimu scopu hè di offre a parte à Örnek Sanayi à u serviziu di u nostru populu. 15 ghjorni dopu à u 15 d'aostu, pruveremu di prisentà a nostra nova strada à u serviziu di u nostru populu. Puderemu novi rotte in serviziu, passu à passu, quantu avemu a pussibilità. Vogliu chì i novi servizii sianu benefizii per u nostru populu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*