Dichjarazione rassicurante nantu à a strada di u trenu à alta velocità in Manisa

Dichjarazione cunfortu nantu à a strada di treni à alta velocità in Manisa: U deputatu di u Partitu AK Manisa Selçuk Özdağ, chì hà datu infurmazioni à i capi di u distrettu di Yunusemre nantu à a strada di treni à alta velocità chì passa per Manisa, hà dettu chì a strada publicata in a Gazzetta Ufficiale ùn hè micca currettu è hà dettu chì u trenu d'alta velocità hè da fora di a cità, micca da u centru.
U deputatu di Manisa di u Partitu AK Selçuk Özdağ, chì hà fattu una dichjarazione nantu à e discussioni di a strada in a sezione Manisa di u Prughjettu Ferroviariu d'Alta Velocità Ankara-Polatlı-Afyonkarahisar-Uşak-İzmir, chì riducerà u viaghju in trenu trà Ankara-İzmir da 14 ore à 3 ore 30 minuti, scontru cù i capi in u distrittu di Yunusemre Hè vinutu è detti infurmazioni. Nutendu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità aghjunghjera più à Manisa, Özdağ hà dettu: "U percorsu stradale hè statu determinatu da una licitazione di prughjettu preliminare. Ci sò duie linee di trenu in u centru. Una di e duie linee di treni suburbani chì passanu per a cità seria ancu eliminata. Una strada cunnessa hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale. Quandu sta strada hè stata publicata, eru indignatu. A decisione hà divisu a cità in dui, è impone un pesu d'espropriazione assai seriu à u statu. Dopu, avemu scontru cù u Ministru di i Trasporti. Dicenu: "Sta strada passerà sottu à a strada di u circondu cum'è avemu accunsentutu in u passatu". Aghju scontru cù u sottusegretariu è u Direttore Generale di e Ferrovie Statali. S'ellu ci hè un prublema in u Gazzetta Ufficiale, l'anu da fighjulà. S'ellu hè un prublema irreparabile, cambieremu ancu u Gazzetta Ufficiale. U Ministru di i Trasporti hà da intervene. "U travagliu serà realizatu per definisce a linea currettamente", disse.
"Nimu ùn deve preoccupari"
Vulendu chì a ghjente di Manisa ùn sia micca inquieta, Özdağ hà dettu: "Nimu ùn deve esse preoccupatu per a zonificazione è l'espropriazione. Fidati di noi. A nostra parolla hè a nostra parolla. U trenu d'alta velocità ùn passerà per Manisa. Nimu ùn deve preoccupari. Corregeremu a versione publicata in u Gazzetta Ufficiale, ma truveraghju ancu quelli chì anu fattu questu. Mi dumandu se qualchissia in a burocrazia hà una agenda quì, o ci hè una misrepresentazione o incitazione à l'indignazione publica? Hè inaccettabile chì e dichjarazioni sò state fatte in questu modu ancu s'elli eranu cunnisciuti. "Tuttu serà riparatu", disse.
Bedriye Pehlivan, presidente di l'Associazione Yunusemre Mukhtars, hà dichjaratu chì a decisione d'espropriazione in a Gazzetta Ufficiale li hà fattu inquietu è hà dettu: "Cum'è muhtars, ùn truvamu micca bè chì a linea di treni d'alta velocità passa per a cità è divide a cità. in dui. "Dopu à e dichjarazioni fatte, avemu amparatu chì passava per u circondu fora di a cità è eramu assai felici", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*