I novi carri di Bursaray sò diventati una malatia di a zitiddina

I novi vagoni di Bursaray sò diventati una malatia di a zitiddina: u veiculu di trasportu publicu di Bursaray, Bursaray, per via di un malfunzionamentu elettronicu, i voli si fermanu per una meza ora. I citadini chì aspittàvanu chì a colpa sia riparata à e stazioni in 35 gradi di calore si sò rivoltati.
Direttore Generale di BURULAŞ, Levet Fidansoy, Durmazlar Espristendu chì hè accadutu in u vagone di Dream City appena custruitu da a cumpagnia, hà dettu: "Pò esse una malatia di a zitiddina perchè ci sò novi carri".
A disrupzione sperimentata in Bursaray, chì hè a spina dorsale di u trasportu publicu di Bursa, hà infuriatu i citadini chì vulianu esce da u travagliu è andà in casa. Parechji citadini, chì anu da aspittà à e stazioni di metro in 35 gradi di calore per via di u ritardu di mezz'ora, anu reagitu à l'autorità municipali.
Sicondu l'infurmazioni ottenute Durmazlar U vagone di Dream City, chì hè statu custruitu di novu da a macchina, si firmò nantu à a pista per via di un malfunzionamentu elettronicu.U malfunzionamentu elettronicu chì hà cuminciatu à 17:47 hè stata riparata è riattivata da a squadra di sperti mandata da a cumpagnia à 18:15.
Levent Fidansoy, Direttore Generale di BURULAŞ, parlendu nantu à u sughjettu Durmazlar Dichjarà chì hà campatu in u novu vagone, hà dettu, "i vagoni ponu esse una nova malatia di a zitiddina. Ellu disse: "Avemu sperimentatu prima in cumpagnie Siemens è Bombardier, sfurtunatamenti, pò accade".
"Fortunatamente, ùn hè micca accadutu durante i vigili di a demucrazia"
Fidansoy hà dichjaratu chì durante a vigilia di a demucrazia tenuta per 15 ghjorni dopu à u tentativu di colpu in a notte di u 28 di lugliu, u sistema hà travagliatu 24 ore à ghjornu, per un totale di 650 ore, è chì pò esse stata causata da una sovraccarico. Hè bè chì ùn hè micca accadutu allora. U clima hè assai caldu, i funzionari di a cumpagnia anu dettu chì u clima caldu è l'umidità eccessiva in l'aria pò causà.
"Revisioneremu cumplettamente u sistema"
Enfatizendu chì ancu se a linea di parcheghju hè visibile in u prughjettu di u sistema attuale, Fidansoy hà dettu: "Sfurtunatamente, ùn avemu micca una linea di parcheghju per tirà u vagone malfunzionante. Hè ancu assai difficiuli di rinfurzà e linee di parcheghju perchè ci sò strade bidirezionali longu a linea. Ci hè una linea di parcheghju in u latu Şehreküstü di u prugettu, ma ùn hè micca stata custruita. L'avemu riprogettatu. Avemu da rivisione cumpletamente è rivisione u sistema. Puderemu novi forbici. Faremu tuttu ciò chì pudemu per risolve i prublemi di i nostri citadini u più prestu pussibule. Ma duverà qualchì tempu ", disse. Fidansoy hà dettu chì l'interruzzione hè accaduta per una meza ora trà 17:47 è 18:15, postu chì ùn pudemu micca tirà u vagone malfunzionante, i treni chì venenu da daretu si sò ammucchiati. Pigliò 20 minuti per sguassà l'effettu di sta build-up. Dopu chì i tecnichi di a cumpagnia risolve u difettu, a linea hè tornata attiva.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*