A stazione storica di Çivril diventerà un Edificiu di serviziu

A Stazione Storica di Çivril diventerà un Edificiu di Serviziu: U pianu di zoning cambiatu per l'area di 1 mila metri quadrati in a Stazione Ferroviaria di Çivril, chì hè stata acquistata da a Municipalità Distrettuale da TCDD per 253 milione 54 mila lire in u distrittu Çivril di Denizli in ghjennaghju, hè statu appruvatu da u Cunsigliu Municipale Metropolitana di Denizli.
A trama di 1892 mila metri quadrati è 1988 edifici di petra diffirenti in l'Aşağı Mahalle, custruiti da i britannichi in u 54 in u distrittu di Çivril di Denizli è chjusi à a campagna da TCDD in u 7, sò stati acquistati da a municipalità di u distrittu di Çivril per 1 milione 253 mila lire in ghjennaghju. . U mese passatu, dopu a compra, u sindaco di u distrittu Gürcan Güven hà annunziatu chì alcuni di l'edifizii storichi sò previsti cum'è un novu edifiziu di serviziu invece di l'antica municipalità. A decisione di u cunsigliu municipale di u distrittu hè stata accettata sottu a dura critica di i membri CHP. A decisione, chì hà causatu cuntruversia in u distrittu, hè ghjunta à l'agenda in a 4a sessione di u Cunsigliu Municipale Metropolitana di Denizli tenuta u marcuri. In a sessione presiduta da u Vicepresidente Ali Değirmenci, u novu bastimentu di serviziu hè statu appruvatu à l'unanimità.
A VISIONE DI ÇİVRİL SERÀ
U sindaco di Çivril Gürcan Güven hà dettu: "Avemu compru i terreni TCDD, chì eranu previsti per esse aperti per u sviluppu è da esse custruitu cum'è zona residenziale, inseme cù l'immubiliarii nantu à elli. Questa serà a visione di Civile. Facemu questu a zona più populari di u distrittu. I nostri parchi in u centru di u distrittu di Çivril è u nostru attuale edifiziu di serviziu municipale ùn ponu risponde à i bisogni. Avemu pianificatu di custruisce un edifiziu di serviziu municipale nantu à u situ di l'antica stazione di u focu in questa zona di 54 mila metri quadrati. Dopu a risturazione di 7 edifizii storichi di petra in u territoriu in cunfurmità cù a so forma originale, li metteremu in serviziu cum'è spazii suciali induve l'attività culturale pò esse fatta. Cù l'arrangiamentu è a pianificazione chì faremu in a zona, creeremu parcheghji è posti in stile caffè.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*