U numeru di Trainer Femminili in Samsun Rail System duppierà

a patria di e donne samsun
a patria di e donne samsun

U numeru di e donne traine in u sistema di ferrovia di Samsun duppierà: u numeru di e donne trainees in u sistema ferroviariu duppierà. In questu cuntestu, un cursu hè statu apertu in u prugramma di furmazione in u travagliu per l'apprendista femina novamente assuciata. 6 donne cuminciaru 14 ore di furmazione.

10 omi è 2010 donne trainees servenu nantu à u Light Rail System, chì hè statu custruitu da Samsun Metropolitan Municipality è messu in serviziu u 43 d'ottobre di u 14. U travagliu hè statu realizatu per aumentà u numeru di e donne in furmazione da Samulaş (Samsun Proje Transportation Imar Construction Investment Industry and Trade Inc.), chì opera u Sistema Light Rail. In cuuperazione cù Samulaş, a Direzzione Provinciale di u travagliu è l'Agenzia di l'Impiegazione, hè statu apertu un cursu di furmazione prufessiunale in u scopu di u prugramma di furmazione in u travagliu. Durante a fase di l'entrevista, 200 donne anu dumandatu per diventà apprendisti di treni ligeri. Dopu à l'eliminazione, 32 donne anu cuminciatu à u 15 d'Aostu di u 50 d'Agostu u Corsu Vocational Vatman di Tecnulugia di Sistemi Ferroviari. A furmazione teorica è pratica hà cuminciatu à esse datu da Samulaş Training and Human Resources Chief Koral Alten à e donne chì anu participatu à u corsu, chì hà una guaranzia d'impieghi di XNUMX per centu.

Hè statu dichjaratu chì à a fine di u corsu, chì finiscinu u 30 dicembre 2016, 744 trainees chì anu successu in 16 ore di furmazione cumincianu à travaglià cum'è trainees in u Light Rail System. U Manager di l'Operazioni di Samulaş, Sevilay Germi, hà dichjaratu chì u sistema di ferrovia leggera furnisce u serviziu nantu à una strada di 26 chilometri cù 20 fermate, è hà dettu:

"A furmazione di i candidati chì participanu à u corsu cuntinueghja oghje. In particulare, era preferitu à impiegà cavalieri femine. L'avemu preferitu perchè sia u numeru di u persunale femminile chì travaglia era aumentatu è i cunduttori femini eranu più prubabile di rispettà e regule è avianu una rata di successu più altu. Ricevemu ancu riazzioni pusitivi da i citadini versu i cavalieri femminili. Hè una professione cù un altu livellu di rispunsabilità, ma i citadini femini facenu u megliu ".

Prufessiu di u Macchinista è a Cittadinanza di u Babbu

Hilal Karakaya, chì hà graduatu da a Facultà di Amministrazione di l'Affari, hà dichjaratu chì u so missiavu era un meccanicu di treni in pensione è u so babbu era ancu un ufficiale di custruzzione di treni in pensione, è hà dettu:

"Per via di e professioni di u mio missiavu è babbu, aghju ancu una curiosità di a zitiddina per i treni. Quandu aghju intesu chì stu cursu hè statu apertu, vulia fà a professione di u missiavu è appiicà. Avemu principiatu u corsu, va assai bè. Semu assai entusiasmati, vogliu compie u corsu u più prestu pussibule è diventà citadinu. A vita di circa 300 persone nantu à u sistema ferroviariu vi sò affidate. Hè un affari assai seriu chì deve esse assai attenti. Semu ancu cuscenti di a pesante rispunsabilità di u travagliu ".

Trainee Sümeyye Tomar, chì hà dichjaratu ch'ella era una graduate di u Dipartimentu di Sviluppu di u zitellu è chì preferia travaglià cum'è cavaliere invece di travaglià in kindergartens o kindergarten, hà dettu: "Eru entusiasmu è felice quandu aghju vistu paisani femini. Aghju dettu perchè micca è sò statu sceltu. A mo mamma ancu applicà, ma ùn pudia esse sceltu perchè ùn pudia micca cumplettamente cumplettamente e cundizioni, sò statu sceltu. Hè un travagliu duru, ma crede chì possu fà. Puderia esse un maestru di kindergarten, ma mi ritrovu più inclinatu à sta professione. "Avia da piglià cura di i zitelli, ma avà da esse un cunduttore di trenu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*