Predicatore: A ferrovia Rasht-Astara serà custruita cù u partenariatu di a Republica di Azerbaijan

U Ministru iranianu di Comunicazioni è Tecnulugia hà dichjaratu chì l'Iran è a Republica d'Azerbaijan accunsenu nantu à u prughjettu di a ferrovia trà Rasht è Astara.
Sicondu IRIB News Agency, Ministru Iranian di cumunicazioni è Tecnulugia Mahmoud Vaizi hà dettu in un prugramma televisiò ch'ellu hà assistitu per telefonu a notte scorsa, 175 km. Ellu hà dichjaratu chì u Prughjettu Ferroviario Rasht-Astara richiede un budgetu di un miliardo di dollari è 500 milioni di dollari di questu serà furnitu da a Republica d'Azerbaijan.
Dichjarà chì a ferrovia di u corridore Nord-Sud, chì unisce l'India à l'Europa, serà cumpletata, Vaizi hà dichjaratu chì a ferrovia Astara-Astara serà cunnessa à a ferrovia Azerbaijan à a fine di questu annu.
Vaizi hà dettu chì l'abulizione di visa trà l'Iran è a Republica di Azerbaijan darà una grande cunvenzione per i cummircianti di i dui paesi è chì da avà, visa seranu emessu in l'aeroportu è in a seconda tappa, i visi seranu completamente abuliti. .
U primu ghjornu di a visita di dui ghjorni di u presidente iranianu Hassan Rouhani à Baku, 6 accordi di cooperazione sò stati firmati trà i dui paesi.
Trà l'accordi firmati da l'autorità di i dui paesi, a cooperazione in u campu di u corridore di trasportu Nord-Sud, a securità di Telecomunicazione, a cooperazione in u campu di Standardizazione, a cooperazione culturale di i dui paesi, a cooperazione in u campu di u turisimu, a cooperazione in u campu di u turisimu. campu di quarantena erbe, cuuperazione trà i Banchi Centrali di i dui paesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*