Un'altra disgrazia di u metro in Bursa

Un'altra disgrazia di u metro in Bursa: Bursaray hà malfunzionatu di novu, i citadini sò stati bloccati in stazioni per minuti in temperature chì superanu i 35 gradi. "Semu stanchi di i malfunzionamenti... Basta abbastanza!" A ghjente di Bursa hà reagitu duramente à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Recep Altepe.
I vagoni di Bursaray s'hè lampatu di novu. In Bursa, induve a temperatura superava i gradi 35, i citadini chì stavanu in stazioni à u tempu di travagliu si sò ribellati contr'à a prova chì anu vissutu è reagiscenu duramente à u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe.
Unu di i citadini, chì hà fattu una dichjarazione à u ghjurnalista di Bursada Bugun, hà dettu: "Avemu patitu a stessa prova ogni ghjornu. Vivemu in una grande cità metropolitana o in un paese ? Quandu u sindaco metropolitanu truvà una suluzione à stu prublema ? Hè abbastanza!" disse.
Un altru citadinu, chì hà dettu chì hà aspittatu u metro à a fermata di Sırameşeler per più di una meza ora per via di u malfunzionamentu in Bursaray, hà dettu: "Chì faremu s'ellu ùn ci era micca un 50% di risparmiu di carri?" Hà manifestatu a so reazione cù queste parolle.
Parechji citadini sò stati vittimati micca solu in Sırameşeler, ma ancu in a stazione FSM per via di u malfunzionamentu ...
I citadini, chì una volta di più avianu a viaghjà cù carichi di pesci, litigavanu cù l'ufficiali di tantu in tantu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*