U trenu carricu di veiculi blindati, chì hè statu firmatu in a notte di u colpu, serà consegnatu

U trenu carricu di veiculi blindati, chì hè statu fermatu a notte di u colpu, serà consegnatu: U trenu di merci cù veiculi militari, chì si dice chì hè statu mandatu da Ankara à Istanbul è si ferma in a stazione di Bilecik a sera di u 16. Lugliu, Tekirdağ Çerkezköy Serà mandatu à u 3rd Armored Brigade Command.
U trenu di merci chì cuntene i veiculi militari, chì hè statu dichjaratu chì hè statu mandatu da Ankara à Istanbul è hè statu firmatu à a stazione di Bilecik a sera di u 16 di lugliu, Tekirdağ. Çerkezköy Serà mandatu à u 3rd Armored Brigade Command.
Sicondu l'infurmazioni ricevute, dopu à l'avvisu ricevutu a sera di u 16 di lugliu, dui treni chì si dicenu chì portavanu armi è munizioni da Ankara à Istanbul sò stati fermati durante u cambiamentu di ferrovia nantu à e struzzioni di u guvernatore di Bilecik Süleyman Elban.
Durante e ricerche effettuate in a stazione in u Distrettu di İstasyon, hè statu determinatu chì ci era più di 30 vagoni è cuntainer, chì eranu dichjarati chì cuntenenu armi è munizioni, in u primu trenu, è 16 veiculi blindati, 20 camioni è varii rimorchi è veiculi tracciati in u sicondu trenu.
Veiculi è munizioni sò stati sequestrati per suspettu di esse usatu in u tentativu di colpu di FETO, è una investigazione hè stata lanciata da l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Bilecik. I materiali è i veiculi chì eranu stati mantinuti in a Stazione Ferroviaria di Bilecik per 28 ghjorni sò stati trasferiti à a Pruvincia di Tekirdağ sottu misure di sicurezza estensive dopu a fine di l'investigazione. ÇerkezköyHè statu stabilitu per esse mandatu à u 3rd Armored Brigade Command in .
Equipamentu militare è veiculi in Tekirdağ ÇerkezköyHè statu sappiutu ch'ellu serà consegnatu à l'ufficiali di u 3rd Armored Brigade Command in .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*