L'alpinisti portanu e luci di u terzu ponte

Ponte Osmangazi
Ponte Osmangazi

L'alpinisti portanu i lumi di u terzu ponte: Nantu à u Yavuz Sultan Selim Bridge, chì hè u terzu ponte nantu à u Bosforu è serà apertu u 26 d'aostu, i travaglii di illuminazione LED di e turri è i cordi di sospensione sò fatti da 3 scalatori industriali, 11. di quali sò da Antalya.

I travaglii nantu à u ponte Yavuz Sultan Selim, chì serà apertu u 26 d'aostu, sò ghjunti à a tappa finale. Mentre 700 6 persone, cumpresi 500 ingegneri, travaglianu nantu à u terzu ponte nantu à una basa di 24 ore, 322 scalatori industriali, 3 di i quali sò da Antalya, facenu i travaglii di illuminazione LED di e torre di 11 metri d'altitudine è corde di sospensione.

L'alpinista industriale Heval Kal hà dettu chì i travaglii di illuminazione di u ponte sò stati finiti è e teste sò state realizate. Dichjarà chì hè eccitante di travaglià nantu à e turri di u ponte, l'alpinista Kal hà dettu: "Aghju trattatu cù questu travagliu per anni, ma hè un sensu diversu per sperienze sta eccitazione. A magnifica natura è a vista di u mare hè sottu à i nostri pedi. Dopu chì queste prucedure sò finite, Istanbul avarà a so nova collana brillanti ".

Dichjarà chì quelli chì volenu gode di a bellezza unica di u Bosforu, in particulare, piacenu l'opere è a vista da u Castellu di Yoros in Beykoz Anadolu Kavağı, Kal hà aghjustatu chì i Istanbuliti ponu gode di a vista di notte di stu magnificu travagliu da i dui lati di u Bosforu.

Mentre hè stimatu chì circa 5 milioni di dollari seranu spesi per u disignu di luce di u ponte, un sistema di illuminazione LED di risparmiu di 40 per centu hè statu utilizatu nantu à u ponte. Nant'à u ponte, induve circa 4 mila luminarie LED sò stallati, i ghjoculi di luci sincronizati in 16 milioni di culori diffirenti ponu esse messi in pratica à u stessu tempu.

Eccu e caratteristiche di u "ponte record"

Quandu u 24u Ponte di u Bosforu, induve millaie di travagliadori è ingegneri travaglianu senza stop per 3 ore, hè cumpletu cù una larghezza di 59 metri, piglià u titulu di u ponte più largu in u mondu. A lunghezza di u ponte di 8 corsie sopra u mare serà di 2 metri, cum'è una strada di 10 corsie è una ferrovia di 1408 corsie. A durata tutale di u ponte hè 2 mila 164 metri. Cù sta funzione, u ponte serà u più longu ponte di sospensione in u mondu cun un sistema di ferrovia.

In quantu à l'altezza di e torre di u ponte, u ponte stabilisce un novu record. L'altezza di a torre in Garipçe in u latu europeu hè 322 metri, è l'altezza di a torre in Poyrazköy in u latu anatolianu hè 318 metri. Cù a fine di u prugettu, l'Aeroportu Yeşilköy, l'Aeroportu di Kurtköy è u 3u Aeroportu da esse custruitu seranu cunnessi l'un à l'altru cù u sistema ferroviariu da esse integratu cù Marmaray è Istanbul Metro. L'Autostrada di u Marmara di u Nordu è u 3u Ponte di u Bosforu sò custruiti cù u mudellu "custruisce, opera, trasferisce".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*