30 mila persone anu da travaglià in u novu aeroportu

30 mila persone travaglianu in u novu aeroportu: U terzu prughjettu di l'aeroportu, induve 17 mila 500 persone travaglianu attualmente, accelerà cù novi impiegati. Cù u reclutamentu, i turni di notte seranu aumentati da 12 mila 500 persone Fonte: 30 mila persone travaglià in u novu aeroportu
U 90 per centu di a prima fase di u Novu Aeroportu di Istanbul, unu di i più grandi prughjetti in a storia di a Republica, cù una capacità di 30 milioni di passageri, hè statu finitu. Mentre chì 2 miliardi d'euros sò stati spesi per a prima tappa, u numeru di persone chì travaglianu in a custruzzione di l'aeroportu, induve 17 mila 500 persone travaglianu attualmente, ghjunghje à 30 mila. U Chief Executive (CEO) di İGA, Yusuf Akçayoğlu, hà dichjaratu chì ùn anu mai cessatu u so travagliu dopu à u tentativu di colpu di l'Organizazione Terrorista Fetullah (FETO) è hà dettu: "A matina di u tentativu di colpu, avemu da travaglià cun più motivazione chè mai è cuntinuamu. e nostre attività 24 ore à ghjornu in quellu weekend ". Dichjarà chì anu da cuntinuà in modu determinatu, Akçayoğlu hà enfatizatu chì a so velocità in a custruzzione di l'aeroportu hè in crescita è chì anu u scopu di ottene una velocità fisica di circa 4-5 per centu, soprattuttu in i mesi d'estate. Akçayoğlu hà dettu: "Stu ritmu di prugressu hè assai impurtante per tali grandi prughjetti. Avemu passatu un terzu in termini di risorse, ma micca tuttu u trasferimentu di risorse hè immediatamente riflessu in u prugressu fisicu. "Pudemu dì chì u 3 per centu di a prima fase di l'aeroportu hè stata finita", disse. Nutendu chì compie l'aeroportu in ferraghju 30, Akçayoğlu hà datu l'infurmazioni seguenti: "Attualmente avemu 2018 mila 17 impiegati è stu numeru hè in crescita. Avemu acceleratu u nostru travagliu di notte un pocu più. In questu sensu, avemu scontru cù subcontractors. Ancu s'è a pruduzzione di notte pò esse micca uguali à a pruduzzione di ghjornu, vulemu equalizà u ritmu di prugressu aumentendu u numeru di impiegati chì travaglianu di notte. U nostru numeru di impiegati aumenterà gradualmente è serà aghjurnatu ogni mese. A nostra previsione hè di ghjunghje à 500 mila impiegati à u piccu di l'affari.
"Candidatu à entre in u Guinness Book of Records
Istanbul New Airport hè un candidatu per entra in u Guinness Book of Records in quantu à l'equipaggiu di custruzzione utilizatu in u situ di custruzzione. In u scopu di u prugettu, più di 2 mila veiculi sò attivi, cumprese 200 mila 252 camions, 60 escavatori, 57 gru a torre, 124 graders, 101 rulli, 60 bulldozers, 57 camions articulati, 23 caricatori, 70 gru mobili, 18 beton mixers, 3 pompe di béton hè dispunibule. Cù sta funzione, u prughjettu di l'aeroportu hè attualmente u più grande prughjettu in u mondu in quantu à u numeru di l'equipaggiu attivu in u situ di custruzzione.
Kadıköytrè volte
U CEO di İGA, Yusuf Akçayoğlu, hà nutatu chì ci hè statu un seriu muvimentu di a terra in a custruzzione di l'aeroportu è hà dettu chì attualmente ci sò 24 milioni di metri cubi di muvimentu di terra per mese, di i quali circa 16 milioni di metri cubi sò scavi è 40 milioni di metri cubi sò riempiti. Yusuf Akçayoğlu, "A diga di Atatürk hè 80 milioni di metri cubi. "Significa chì avemu fattu a mità di questu in un mese", disse. Akçayoğlu hà dettu chì l'aeroportu serà a dimensione di 11 mila campi di football. KadıköyHà dichjaratu chì era trè volte più grande di .

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*