Yıldız Mountain riceve un sistema di neve artificiale

A muntagna Yıldız riceve un sistema di neve artificiale: u Sicritariu Generale di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale di Sivas, Ayhan, hà dettu: "Ùn seremu più preoccupati di s'ellu nevarà o micca in u Yıldız Mountain Ski Center. Puderemu sperimentà una stagione qualificata chì principiarà in dicembre è cuntinueghja finu à a fine di marzu ".

U Sicritariu Generale di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale di Sivas, Salih Ayhan, hà dichjaratu chì u Centru Turisticu di Sport Invernali di Yıldız Mountain averà un sistema di neve artificiale quist'annu, è chì u so scopu hè di esse trà e prime 5 stazioni di sci.

Sicondu a dichjarazione scritta fatta da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale di Sivas, Ayhan hà esaminatu i travaglii in corso à Yıldız Mountain Winter Sports Tourism Center.

Dichjarà chì u centru hè statu preparatu cun grande cura per a stagione di ski 2016-2017, Ayhan hà nutatu chì quandu u travagliu in corso in u centru hè finitu, l'amatori di l'esqui avarà innovazioni è servizii impurtanti cù a nova stagione.

Esprimendu chì i sistemi di neve artificiale seranu messi in serviziu nantu à a muntagna Yıldız quist'annu, Ayhan hà dettu: "Quest'annu, u primu travagliu di ritenzione d'acqua hà iniziatu. Avemu una piscina di circa 50 mila metri cubi. L'acqua hà cuminciatu à esse pompatu quì da u stagnu di Yusufoğlan. À Yıldız Mountain Ski Center, ùn seremu più preoccupati per esse neve o micca. Puderemu sperimentà una stagione qualificata chì principiarà in dicembre è cuntinueghja finu à a fine di marzu ". hà fattu una dichjarazione.

Enfatizendu chì a muntagna Yıldız hà una storia intensa è febbrile di 3 anni, Ayhan hà dettu: "Avemu travagliatu ghjornu è notte. Ci sò circa 42 elementi di travagliu quì. Ùn ci sò micca solu strutture meccaniche, piste, hotel, ma ancu assai travaglii cum'è infrastruttura, fognaria, linee di drenagiu, paisaghjistu è sicurità. Dunque, simu felici di furnisce un serviziu straordinariu chì aghjunghje valore à Sivas in 3 anni. usatu e frasi.

Indittendu chì a muntagna Yıldız serà assai diversa questu invernu, Ayhan hà cuntinuatu:

"U nostru prossimu più grande scopu hè di fà boni promozioni, urganizà bè, è uttene razzi naziunali è internaziunali quì. I nostri standard è infrastruttura sò adattati per questu. In u futuru, rinfurzà a cunnessione trà Hot Çermik, Yıldız Mountain è l'aeroportu. Quandu portemu a nostra cultura cummerciale à un livellu più altu, seremu una di e migliori stazioni di sci in Turchia. U nostru scopu hè di classificà trà e prime cinque stazioni di sci. Questa ùn hè micca solu una dichjarazione triviale. Vi dicemu perchè sapemu a nostra infrastruttura, a situazione di l'altri centri di sci è i dettagli di u travagliu fattu quì. Dopu quì, Sivas è a ghjente di a regione anu un travagliu da fà. Hanu bisognu di prutezzione, valore è dà impurtanza à stu locu. "

Ricordendu chì un investimentu di 100 milioni di lire hè statu fattu in Yıldız Mountain, Ayhan hà ancu dichjaratu ch'elli pensanu à custruisce case di bungalow in Yıldız Mountain in u scopu di u "Programma di Supportu à i Centri di Attrazione" realizatu da u Ministeru di u Sviluppu, è hà dettu. , "Opere nantu à u puntu di utilizà a muntagna più funziunale è alternativa per 12 mesi in l'estiu è l'inguernu. per esse cuntinuatu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ". hà fattu a so valutazione.