U gruppu KMS investirà 370 milioni di dollari in Iran

U Gruppu KMS Investisce 370 Millioni di Dollari in Iran: Eskişehirli KMS Group firmarà 370 prughjetti in Qazvin, Iran cun un valore tutale di 4 milioni TL.
Una di e cumpagnie di u Gruppu KMS situate in Eskişehir, KMS Industrial Products San. ve Tic. AŞ hà firmatu un accordu cù a Municipalità di Kazvin è u Cunsigliu di Investimenti Statali in Iran per a custruzzione di 370 prughjetti cù un totale di 4 milioni di dollari. Serkan, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di u Gruppu KMS, hà dichjaratu ch'elli anu intrapresu i prughjetti di infrastrutture è superstrutture di u centru cummerciale di 20 milioni di dollari, l'acquariu di 8.5 milioni di dollari, l'aeroportu di 100 milioni di dollari è a linea di treni d'alta velocità di 120 chilometri trà Teheran. è Kazvin cù un costu di esplorazione di 240 milioni d'euros in a cità iraniana di Qazvin.Tessutu, signalendu chì a linea di treni d'alta velocità hè u principiu di a Strada di a Seta di 4 chilometri, hà sottolineatu chì hà da cuntinuà cù novi linee in i prossimi. anni. Dichjarà chì cumincianu i prughjetti in ghjennaghju di l'annu prossimu, Yaprak hà enfatizatu chì i costi di u prugettu puderanu aumentà cù l'equipaggiu supplementu.
Funcionà cù cumpagnie turche
Nutendu chì cuntinueghjanu à negocià partenarii cù cumpagnie turche chì sò esperti in i so campi per i prughjetti chì intraprendenu in Iran, è cuntinueghjanu à valutà secondu a so cumpetenza, Yaprak hà dettu: "Pensemu à compie i nostri prughjetti in partenarii o subcontratti. u travagliu. Prugemu di inizià i prughjetti di u centru cummerciale è di l'aquarium, trà i travaglii chì intraprendemu, in ghjennaghju è mette in opera in 18 mesi. Cuminciaremu i prughjetti di l'aeroportu è di a linea di treni d'alta velocità in ghjennaghju di l'annu prossimu, ci vulerà più longu à custruisce. Cuntinuemu e nostre negoziazioni cù e marche turche per u centru cummerciale. Hè un prughjettu cù alti rendimenti per e marche turche ", disse. Dichjarà chì l'Iran offre opportunità impurtanti per e cumpagnie chì volenu espansione à l'esteru, Yaprak hà dettu: "I costi di l'energia è di u travagliu sò bassi in Iran. Ci sò incentivi significativi è privilegi speciali offerti da l'Iran per l'investimenti. Cù una pupulazione di 70 milioni, l'Iran offre un mercatu induve 300 milioni di persone campanu cù i paesi intornu. Parechji imprenditori cinesi, tedeschi, italiani è francesi visitanu l'Iran intensamente, l'alberghi ùn sò micca dispunibili. Pensu chì duverebbe esse più affari turchi quì. "Ogni campu hè attraente, ma l'Iran hà opportunità assai impurtanti soprattuttu per u settore di a fabricazione, l'energia rinnuvevule è l'imprese tecnologiche", disse.
Spieghendu chì u sistema bancariu iranianu ùn puderia micca esse integratu cumplettamente in u mondu, ma i banche tedeschi cuminciaru à ramificà in Iran, Yaprak hà dettu chì e transazzione cù Turchia puderia esse fatta per Halk Bank, è u cummerciu cù questu paese hè statu realizatu senza prublemi per mezu di currispundenti. banche.
L'Iran hà uffizii in trè cità, a nova destinazione Seattle
Esprimendu chì u Gruppu KMS basatu in Eskişehir opera in u campu di u marmura, a produzzione di cartone ondulatu, a produzzione di mattoni di fuoco è refrattarii, è a cummercializazione di l'equipaggiu di calore, Yaprak hà dichjaratu ch'elli anu uffizii di ligame in Kazvin è Teheran, è chì apriranu un ligame. uffiziu in Seattle, USA in uttrovi, aghjunse

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*