A linea di metro Silivriye vene

A linea di metro Silivriye vene: u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà dettu: "I piani di metro per Silivri sò stati presentati dopu à 2019. Halkalı è a linea di metro chì passa per Bahçeşehir ghjunghjerà quì ". U sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Kadir Topbaş hà urganizatu una serie di visite à u distrittu di Silivri è si ncuntrau cù i Rapprisentanti di l'Organizazioni Non Governative, i capi, l'amministratori civili è i membri di a stampa in u distrittu.
Durante a visita chì hà iniziatu a matina, u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà visitatu prima l'Organizazione di u Distrettu AKP Silivri. fattu in l'urganizazione sohbetDopu, u presidente Topbaş è a delegazione chì l'accompagna anu visitatu i cummercianti di Silivri è si sò scontri cù i cummercianti. sohbet hà fattu. Più tardi in u prugramma, u sindaco di Silivri Özcan Işıklar hà accoltu u sindaco Kadir Topbaş in u prugramma di colazione. U sindaco Topbaş hà scontru cù i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali in u distrittu è hà ascoltatu i so prublemi è e dumande. In u so discorsu in u scopu di u prugramma, u presidente Topbaş hà datu una bona nutizia à a ghjente di Silivri.
"2016 miliardi di bilanciu d'investimentu per Istanbul in 16,3"
U sindaco Topbaş, chì hà fattu un discorsu à u prugramma di colazione induve s'hè scontru cù i rapprisentanti di l'urganisazioni non governative in Silivri, hà dettu: "U bilanciu d'investimentu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hè di 16,3 miliardi, solu a quantità di investimenti. Un budgetu chì hè 99-98 per centu realizatu, ùn demu micca un deficit, per furtuna demu un surplus. Avemu un tali budgetu è facemu investimenti principalmente in trasportu. Dopu chì sò diventatu presidente in Silivri, avemu investitu 1 miliardi 625 milioni di lire in totale. Avemu investitu solu 651 milioni in acqua è gas naturale. Avemu investitu circa 500 milioni di TL in u nostru budgetu d'investimentu tutale per e strade. Qualunque sia u serviziu necessariu, continueremu à fà ".
Linea di metro per Silivri
Dicendu: "Metro Everywhere, Subway Everywhere hè u nostru mottu", u sindaco Topbaş hà dettu: "Avemu partitu cù un slogan cum'è questu: "Metro Everywhere, Subway Everywhere". Spergu chì Silivri uttene a so parte da stu prughjettu. Sicondu i nostri piani, pò esse dopu à u 2019, avemu revelatu i nostri piani. Avemu dettu 776 chilometri, aghjustendu Silivri, hà cullatu à mille chilometri. Spergu chì a nostra ghjente hà accessu à una metro da ogni regione. HalkalıA linea chì vene da Istanbul è Bahçeşehir anderà ancu à Çatalca. Inoltre, avemu un pianu di metro in questa regione ", disse.
"Renderemu Silivri perfettu"
Dicendu: "U rughjone Bolluca ci hà stancu assai in termini di costu", u sindaco Topbaş hà dettu: "U rughjonu Bolluca ci hà stancu, sia in termini di costu è di difficultà. Avemu vulsutu u Stream di Bolluca per chì a ghjente pudessi andà cù barche, marchjà nantu à u so bordu, è entre quì sin’à i 10 chilometri di costa, è avà compiemu ancu questi. Imbelliscemu u Ponte Hızır Hılkın, situatu à a bocca di stu locu, in u megliu modu pussibule. Avemu fattu u disignu per questu. Cerchemu di esaltà una qualità più squisita, più bella di Silivri fendu un arrangiamentu in u locu induve si trova u vechju edifiziu İSKİ, rendendu perfettu, è poi facendu un arrangiamentu versu u punente, nantu à a spiaggia. Inoltre, i prughjetti di un novu edifiziu di pulizzia sò stati preparati, spergu chì a faremu cun un bonu prughjettu ", disse.
"Custruiremu case per i citadini rumani chì stanu in Silivri"
Esprimendu chì travagliaranu per i citadini romani chì vivenu in Silivri, u sindaco Topbaş hà dettu: "Oghje, daremu e case chì avemu preparatu per i citadini rumani in Çatalca. U nostru onorevoli guvernatore di u distrittu hà dettu chì avemu avutu i stessi prublemi chì in Çatalca. Spergu chì avemu ghjuntu à un accordu cù u nostru guvernatore di distrittu nantu à sta questione, spergu chì faremu ancu cusì. Cacciemu i nostri citadini rumani quì da quellu compostu di cuntainer è li mettemu in una vita più curretta è civilizzata. Sì i bisogni basi di e persone in u spaziu di vita sò stati pensati prima di a custruzzione di l'insediamenti, se l'opere sò state realizate in modu cusì, ùn avemu micca parlatu oghje.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*