A stazione di carica di Denizli alleggerà a carica di l'industriali

A stazione di carica di Denizli alleggerà a carica di l'industriali: una stazione di carica serà stabilita in Denizli per permette à l'industriali di trasportà i so prudutti à u mercatu economicamente per ferrovia.
U guvernatore di Denizli Ahmet Altıparmak, in u so discorsu in a riunione tenuta in l'Uffiziu di u Guvernatore in quantu à a creazione di una stazione di carica in a Zona Industriale Organizzata Ahmet Nazif Zorlu, hà dettu chì i prudutti pruduciuti in a Zona Industriale Organizzata seranu consegnati à u Portu di Aliağa più economicamente. è cù costi di trasportu ridotti.
Dichjarà chì anu fattu una investigazione cù e persone pertinenti in questa zona, Altıparmak hà dettu: "Mentre i zoni industriali sò stati pianificati, prughjettà cum'è un sistema di trasportu porta à porta secondu u sistema di junzione di stazioni di carica ci permette di parlà. una logistica prufittuosa. Perchè stu sistema hè dispunibule in i cantieri navali. Vulemu ancu mette in pratica stu sistema in i nostri spazii industriali ". usatu a frasa.
Instruendu à i stakeholders per preparà rapporti di fattibilità, Altıparmak hà dettu:
"Prima di tuttu, un rapportu di fattibilità deve esse preparatu da TCDD. Allora, un studiu di fattibilità deve esse preparatu in quale quante cumpagnie ci sò in a nostra zona industriale è quante di queste cumpagnie guarantiscianu a carica da sta stazione, chì include ancu i costi di strada è ferrovia. Evaluemu u prugettu in modu più realisticu attraversu questi rapporti di fattibilità ".
U prughjettu, chì hè previstu per esse custruitu nantu à una zona di 45 decares in a Zona Industriale Organizzata, è u cambiamentu di u pianu per a custruzzione di a linea di fishbone di 5 chilometri hè realizatu da a municipalità, è chì TCDD pò fà cù un costu tutale di 20 milioni di lire, 350 mila tunnellate di guaranzia di carica annu o questu trasportu hè furnitu da e cumpagnie in a zona. Hè statu dichjaratu chì l'impegnu di u prezzu deve esse datu.
U sindaco metropolitanu Osman Zolan, TCDD İzmir 3rd Regional Manager Selim Koçbay, Denizli Chamber of Industry President Müjdat Keçeci, Denizli Commodity Exchange President İbrahim Tefenlili, TCDD Plant Station Manager Adnan Tunca è funzionari tecnichi ligati à u sughjettu anu assistitu à a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*