Palandöken è Konaklı Ski Center sò stati trasferiti à a Municipalità Metropolitana

Palandöken è Konaklı Ski Center sò stati trasferiti à a Municipalità Metropolitana: u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Erzurum, Mehmet Sekmen, hà dichjaratu in a cunferenza di stampa chì i Centri di Sci Palandöken è Konaklı, chì si trovanu in l'Amministrazione di Privatizazione di u Primu Ministeru, li sò stati consegnati è da avà, e facilità furnisceranu un serviziu di qualità megliu eliminendu e carenze in a cumuna.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum, Mehmet Sekmen, u vice sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum, Eyüp Tavlaşoğlu, u secretariu generale diputatu Selami Keskin è i membri di a stampa anu assistitu à a cunferenza di stampa tenuta in Palandöken Cafe 25.

Facendu una dichjarazione à i ghjurnalisti nantu à u trasferimentu di stazioni di ski in a riunione, u sindaco di a municipalità metropolitana Mehmet Sekmen hà dichjaratu chì a presa di cuntrollu di e stazioni di ski Palandöken è Konaklı hè stata cumpletamente cumpleta. Sekmen hà dettu: "Tutti i nostri desideri eranu di ripiglià a gestione di i Centri di Sci Palandöken è Konaklı. L'acquisizione hè stata cumpleta cumpletamente. Avemu vulsutu presentà a situazione attuale di queste strutture à i nostri amichi chì sò membri di a stampa. Vogliu sparte cun voi e sferenze trà a gestione remota è a gestione lucale di un affari. Sti facilità sò quì dapoi anni, ma i prublemi di e persone chì venenu à ski quì ùn sò micca stati risolti. Vogliu dicu quantu rapidamente questi prublemi ponu esse risolti. "Questu hè esattamente u scopu di cumprà queste strutture". disse.

"Prughjetti enormi da a municipalità metropolitana per e stazioni di sci di Palandöken è Konaklı"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum, Mehmet Sekmen, hà dichjaratu chì i Centri di Sci Palandöken è Konaklı, chì sò stati consegnati, avianu carenze maiò è avianu fattu perdite significative in l'anni precedenti, è hà continuatu e so parolle cusì:

"Ci sò carenze maiò in e nostre stazioni di Palandöken è Konaklı Ski. Prima, vogliu elencu e carenze di Palandöken Ski Centre. Avemu una mancanza di parcheghju. I citadini chì venenu quì anu difficultà in questa situazione. Ci vole à stabilisce l'uffizii di l'infurmazione, vulemu custruì e caffetterie publiche. U più grande difettu hè chì avemu ancu squaturi femine è ùn ci hè micca lavanda. Facemu questu. Avemu una mancanza di masjids. Avemu pensatu à stallà stazioni di bevande calde / friddi nantu à e piste. Per i nostri citadini per avè una bevanda calda/fredda dopu a sciata. Avemu da travaglià per mantene l'acqua di stagnu. Stabbiliremu una linea di trasportu Palandöken-Konaklı per risolve i prublemi di trasportu. I nostri altri difetti sò chì apreremu e piste chjuse. Cum'è u dragone, a valle, a pista 27. Funzionamentu di l'ascensore Gondola 2, funziunamentu currettu di u sistema di bigliettu di skipass, mantenimentu è riparazione di u sistema di neve artificiale è l'equipaggiu di machini. Ci hè una mancanza di camere di sicurità. Un pianu d'azzione di ricerca è salvata è evacuazione deve esse fattu è una squadra è l'equipaggiu deve esse stabilitu. 4 sistemi di ascensore deve esse ricustruiti, ùn ci hè micca una mappa esistente di a muntagna, ci vole à esse ridisegnata. I case di anziani sò inadegwate è anu prublemi di riscaldamentu è infrastruttura. Tutti l'edifizii anu prublemi cù l'ingaghjamentu di l'acqua da u tettu è a terra, cusì u mantenimentu è a riparazione di l'edifizii deve esse fattu. Ùn ci sò micca schermi d'infurmazioni in muntagna o in cità. E piste anu prublemi di infrastruttura è di canali d'acqua. Ùn ci hè micca un mercatu per i citadini è i clienti di l'hotel. Infine, ùn ci sò micca ATM, cusì i citadini sò furzati à andà in u centru di a cità. Avemu da pruvà à compie sti carenze. A stazione di sci di Konaklı hà e stesse carenze cum'è Palandöken. Tuttavia, per via di a posizione sbagliata di a nostra stazione di sci Konaklı, ci hè un forte ventu in a zona è per quessa, e strutture ponu esse aperte solu per 135 ghjorni da 30 ghjorni di sci. "

"Avemu fattu un accordu di 4 articuli per i Turisti Russi à vene"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum, Mehmet Sekmen, hà dettu: "Quandu aghju scontru cù Dmitry Talanov, Consul Generale di a Federazione Russa in Trabzon, aghju dumandatu cumu purteremu i vostri citadini quì. In seguitu, avemu fattu un accordu di 4 articuli verbalmente. In cunfurmità cù quelli articuli, rinfurzà i ligami di vacanze staghjunali trà Russia è Erzurum. "Inoltre, cuntinuemu i nostri sforzi per assicurà chì i turisti russi venenu à Erzurum o l'affari di Erzurum viaghjanu da è da a Russia cunfortu". disse.

Dopu à a fine di a cerimonia di consegna, u sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum, Mehmet Sekmen, hà inspeccionatu u Palandöken Ski Center cù i membri di a stampa accumpagnati.