Direttore Generale TCDD İsa ApaydınMissaghju di Eid-al-Adha

Cari passageri,
Cari culleghi,
Cum'è una nazione chì hà campatu inseme in a stessa terra per mille anni; Avemu l'alegria è a felicità di celebrà un altru Eid al-Adha, induve i nostri sentimenti d'amicizia, di fratellanza è di spartera ghjunghjenu à u so piccu.
Cum'è in ogni vacanze, continueremu à riunite i nostri passageri cù i so amati sta festa cù i Treni d'Alta Velocità chì operamu nantu à e linee Ankara-Konya è Istanbul, Marmaray, chì cunnetta l'Europa è l'Asia sottu u mare, è altri treni. avemu mudernizatu.
In cunfurmità cù a nostra rispunsabilità, vulemu esse degni di i nostri amati martiri chì sacrificanu a so vita in tutta a storia. Per quessa, avemu travagliatu ghjornu è notte per implementà prughjetti impurtanti chì saranu a locomotiva di u sviluppu, cum'è copre ogni parte di u nostru paese cù linee di treni d'alta velocità è d'alta velocità, mudernizà i nostri veiculi rotulanti è rimorchiati, è custruisce. centri logistichi.
Cù questi sentimenti, celebreraghju l'Eid al-Adha cù i nostri passageri, chì avemu l'onore di serve, è e famiglie di i nostri culleghi devoti, è speru chì a festa purterà a bontà à u mondu islamicu è à tutta l'umanità.
Ghjesù APAYDIN
Direttore Generale è Presidente di u Cunsigliu di TCDD

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*