Data di Apertura di a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità Ankara Annunziata

Stazione di Ankara YHT
Stazione di Ankara YHT

Data di Apertura di a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità di Ankara Annunziata: U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì un terminal mudernu è bellu hè statu custruitu cù u mudellu di costruzione-operazione-trasferimentu in a Stazione di Ankara, è hà dettu: per a data d'apertura di u terminal hè u 29 d'ottobre, apremu cù a participazione di u nostru Primu Ministru è di u presidente à l'anniversariu di a so creazione è mettemu à u serviziu di u nostru populu ". disse.

U Ministru Arslan hà visitatu l'Uffiziu di u Guvernatore in Iğdır, induve hè venutu à fà diversi cuntatti, è hà fattu dichjarazioni à i ghjurnalisti. Dichjarà chì a regione hà bisognu di curriri più veloce per chjude a distanza trà l'Occidenti è l'Occidenti, Arslan hà enfatizatu chì assai cose chì ùn pudianu ancu esse imaginate prima di u 2002 sò diventate realtà in Iğdır.

"A stazione ferroviaria di Ankara aprirà u 29 d'ottobre"

U Ministru Arslan, nantu à a quistione di un ghjurnalistu annantu à a "Stazione di Ferrovia d'Ankara", hà dichjaratu chì Ankara diventerà una basa cù l'implementazione di u prugettu ferroviariu Baku-Tbilisi-Kars. Dichjarà chì cù a fine di e linee Ankara-Sivas-Kars, Ankara-Yerköy-Kayseri, Ankara-Konya-Mersin-Adana, Ankara-İzmir, Ankara-Istanbul, Ankara-Antalya, Ankara diventerà un centru, Arslan hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguita:

"Per questu mutivu, custruemu un terminal assai mudernu è bellu in Ankara, quasi cum'è un aeroportu, cù u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu per chì a nostra ghjente riceve un serviziu più veloce. Avemu u scopu di apre u terminal u 29 d'uttrovi, per ch'ellu l'apre u 29 d'ottobre, à l'anniversariu di a fundazione di a nostra Republica, cù a participazione di u nostru Primu Ministru è di u Prisidenti, è mette à u serviziu di u nostru populu. Perchè hè un terminal assai bellu chì benefiziu micca solu Ankara, ma ancu i nostri citadini chì venenu in a capitale da tutta a Turchia. U nostru scopu hè di apre u 29 d'uttrovi quella bella terminale è di mettela à u serviziu di u nostru populu.

Aeroportu di Rize-Artvin

Arslan hà enfatizatu chì i travaglii per a custruzzione di l'Aeroportu Rize-Artvin, chì u prugettu hè statu annullatu è rivisatu prima, cuntinueghjanu.

Dichjarà chì l'aeroportu di Rize-Artvin serà u sicondu aeroportu à esse custruitu nantu à u mare dopu à Ordu-Giresun, Arslan hà dettu: "Cumpleremu a revisione di u prugettu in un periudu di circa 2-1 mesi è anderemu in offerta. di novu. Dunque, a ghjente di Rize è Artvin hà da sicuru benefiziu di quellu aeroportu, è l'altri populi ùn deve micca preoccupatu. Ùn avemu micca lasciatu alcunu travagliu infinitu, anderemu in offerta per l'Aeroportu Rize-Artvin quist'annu è spergu chì scaveremu. In dui o trè anni, u nostru paese averà un secondu aeroportu custruitu sopra u mare, chì serà fieru di u mondu. disse.

U prugramma di u Ministru Arslan hà participatu da u guvernatore di Iğdır Ahmet Turgay Alpman, u deputatu di u Partitu AK Iğdır Nurettin Aras, u coronellu di u staffu di a gendarmeria provinciale Kahraman Dikmen, u capu di a polizia provinciale Yüksel Babal è u presidente provinciale di u partitu AK Ahmet Tutulmaz.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*