Firmatu per u corridor Pechino-Londra

Signature sò state firmate per u corridor Pechino-Londra: u Ministru Arslan hà fattu valutazioni in quantu à a so visita in Turkmenistan per i cuntatti ufficiali.
U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu chì anu firmatu a Dichjarazione di Ashgabat cù u Ministru di u Trasportu Auto Turkmenistan Maksat Aydogduyev è u Vice Ministru di i Trasporti di l'Azerbaijan Arif Askerov per creà un corridor di trasportu ininterrottu da Pechino à Londra.
Arslan hà fattu valutazioni in quantu à a so visita in Turkmenistan per cuntatti ufficiali.
Dichjarà chì hà trasmessu i saluti di u presidente Recep Tayyip Erdoğan à u presidente di u Turkmenistan Gurbanguli Berdimuhamedov è hà enfatizatu chì i ligami storici è culturali trà i turkmeni è i turchi anu ghjucatu un grande rolu in u sviluppu di e relazioni trà i dui paesi, Arslan hà dichjaratu chì durante a riunione, i zoni di cuuperazione in u campu di u trasportu sò stati valutati per via di a situazione geografica di i dui paesi. Arslan hà dettu: "U presidente di u Turkmenistan Berdimuhamedov hà dettu chì a cooperazione efficace trà i dui paesi in u settore di u trasportu hè di grande impurtanza glubale è chì anu tutte l'uppurtunità di stabilisce corridori di trasportu in a direzzione est-ovest è nord-sud". disse.
Dichjarà chì Berdimuhamedov l'hà invitatu è i funzionari statali à a ceremonia di apertura di l'edificiu di a Nova Terminal di l'Ashgabat International Airport chì si terrà u 17 di settembre è à a Cunferenza Internaziunale nantu à u "trasportu" chì si terrà in Ashgabat in Novembre, Arslan hà ringraziatu Berdimuhamedov per u so sustegnu. à u sviluppu di a cuuperazione ecunomica trà Turkmenistan è Turchia, hà nutatu chì l'hà ringraziatu.
"Un corridore di trasportu ininterrottu serà creatu da Pechino à Londra"
Arslan hà dettu chì hà avutu riunioni bilaterali cù u Vicepresidente di u Cunsigliu di i Ministri Satlik Satlikov è u Ministru di l'Affari Esteri Rashid Meredov.
Dichjarà chì hà assistitu à a riunione tenuta per a prima volta per rializà l'obiettivu di creà un corridore di trasportu ininterrottu da Pechino à Londra, Arslan hà dichjaratu chì anu firmatu a Dichjarazione di Ashgabat in a 1a Reunione Tripartita di i Ministri di i Trasporti cù u Ministru di i Trasporti Auto Turkmenistan Maksat Aydogduyev è U Vice Ministru di i Trasporti Azerbaigianu Arif Askerov.
Spieghendu chì un accordu hè statu ghjuntu per sviluppà i corridori di trasportu in a regione in cuuperazione è facilità l'attraversu Caspian, Arslan hà dettu:
"A pruduzzione è a ricchezza si movenu da l'Occidenti à l'Est. Corridori di trasportu largu è efficaci sò necessarii per furnisce i prudutti fatti in Asia è a nostra regione à i mercati di l'Occidenti. In u nostru paese, induve i prughjetti sò stati sviluppati da u 2003 per sviluppà u corridore di trasportu in quistione, i piani di trasportu di terra, ferrovia, mari è aereu sò fatti in linea cù questu scopu. Cunsiderendu l'impurtanza di u corridore di trasportu chì si estende da Pechino à Londra, hè megliu capitu quantu sò impurtanti l'investimenti di trasportu fatti in Turchia. Mentre pianificava u ponte Marmaray è Yavuz Sultan Selim, chì hà una linea ferroviaria, u 3rd Airport in costruzione, è a linea Baku-Tbilisi-Kars Iron Silk Road, avemu u scopu di integrà cù u pianu di trasportu naziunale è i miri di trasportu internaziunale. . "Cù a Dichjarazione di Ashgabat chì avemu firmatu in Turkmenistan, avemu fattu un passu più vicinu à questu scopu".
Arslan hà aghjustatu chì i Ministri di Trasporti di Turchia, Azerbaijan è Turkmenistan si riuniscenu spessu per cuntinuà a so cooperazione per migliurà u trasportu in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*