U custruttore di treni à alta velocità di u guvernu francese prova à cunvince Alstom

Alstom bombardier
Alstom bombardier

U guvernu francese prova di cunvince u fabricatore di treni d'alta velocità Alstom : u guvernu francese hà reagitu à a decisione di Alstom francese, una di e più grandi cumpagnie internaziunali in u settore di l'energia è u trasportu ferroviariu, di chjude u dipartimentu di pruduzzione di treni in a fabbrica di Belfort. .

Alstom hà annunziatu a settimana passata chì hà decisu di trasfurmà a so fabbrica di Belfort in u sudu di u paese, induve pruduce treni dapoi u 1880, à Reichshoffen, à 2018 metri da a fruntiera tedesca, da 200.

U ministru francese di Finanze, Michel Sapin, hà dettu chì a gestione di Alstom hà da pruvà à assicurà chì a pruduzzione cuntinueghja in Belfort scontru cù i clienti potenziali, i sindicati è i dirigenti lucali in a regione.

Le gouvernement français avait précédemment déclaré qu'il trouvait la décision d'Alstom « soudaine » et qu'elle avait été prise sans consultation.
Alstom, chì hà un totale di 9 480 impiegati, hè statu prupostu un travagliu in i stabilimenti di a cumpagnia sparsi in 400 cità francesi, per 11 di XNUMX impiegati in Belfort, mentre chì hè statu dichjaratu chì e strutture in Belfort seranu aduprate per attività di mantenimentu è riparazione.

Roland François, unu di i rapprisentanti di a Cunfederazione di i Sindicati, l'urganisazione più diffusa di u muvimentu di i travagliadori in Francia, hà dettu ch'elli speranu chì ùn ci sia micca un passu puliticu daretu à tutti questi sviluppi prima di l'elezzione presidenziale di u 2017 è s'aspittavanu. u prucessu da esse cunclusu u più prestu pussibule.

Alstom, chì produce treni di metro è treni d'alta velocità per cumpagnie cum'è TGV è Eurostar, hà un partenariatu di 20 per centu cù u guvernu francese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*