I servizii di treni di Kars-Akyaka sò suspesi

I servizii di treni Kars-Akyaka sò stati sospesi: u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan, chì hà inspeccionatu a Linea Ferroviaria Baku Tbilisi-Kars in u scopu di a so visita à Kars u 26 di lugliu di u 2016, hà dettu chì u 87 per centu di u prugettu era finitu, è u travagliu cuntinueghja senza interruzzione.
In u scopu di u prugettu, i servizii di treni DMU-Set chì operanu trà Kars è Akyaka sò stati sospesi per un mese per via di l'opere. I travaglii di linea in cunfurmità cù BTK seranu realizati nantu à a ferrovia, chì hè prevista à cuntinuà i so servizii trà Kars è Akyaka u 19 ottobre 2016.
In u scopu di u prugettu, l'ultimi passageri di i servizii chì sò stati fermati per un mese sò stati addiu oghje nantu à a linea Kars di a linea ferroviaria, induve hè destinatu à uperà un trenu cù una locomotiva diesel da una linea da a linea. a fine di l'annu, mentre chì u travagliu febbrile nantu à a custruzzione di a nova stazione di treni cuntinueghja.
Facendu una dichjarazione nantu à u sughjettu, u presidente di a pruvincia di u Trasportu Sen Kars, Muharrem Toraman, hà rimarcatu chì l'area hè literalmente trasformata in un cantiere cù l'iniziativi di u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan. "Dopu chì u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Ahmet Arslan, hà pigliatu l'uffiziu, u travagliu nantu à a ferrovia hà acceleratu è radduppiatu", disse Toraman, aghjustendu, "Cumu u nostru Ministru Ahmet Arslan hà dettu durante a so visita à u situ di custruzzione, Kars Akyaka. i voli seranu rinviati per un pocu tempu per via di u travagliu da fà nantu à e parti di cunnessione cum'è i ponti è i ponti in a zona "Faremu una pausa". disse.
Nutendu chì sò cuscenti di l'impurtanza di sta linea, chì va da Kars à Akyaka, per a ghjente di a regione, Toraman hà dettu chì i servizii di treni seranu offerti à u serviziu di i citadini di novu u 19 ottobre 2016. Dichjarà chì viaghjanu cù una media di 200 passageri per ghjornu, Toraman hà dettu: "Facemu una pausa di un mese per via di u travagliu da fà nantu à a linea ferroviaria Baku Tbilisi Kars, chì hè assai impurtante per u nostru paese è a nostra cità. , ma cù i travaglii da compie, a nostra regione averà una pusizioni assai impurtante in a ferrovia. I nostri servizii di treni Akyaka Kars anu una capacità chì varieghja trà 200 è 300, ma ùn avemu mai cascatu sottu à 200 passageri, chì mostra chì i servizii di treni Akyaka Kars sò un valore impurtante per u nostru distrittu Akyaka. Per quessa, faremu u nostru megliu per finisce u travagliu è inizià i voli u più prestu pussibule ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*