Un trenu di passageri hà ribattutu in Egittu 5 morti, 27 feriti

U trenu di passageri hà ribaltatu in Egittu, 5 morti, 27 feriti: 3 persone morse è 5 persone sò state ferite in u risultatu di 27 vagoni di un trenu di passageri chì si rovescianu in a cità di Giza, in Egittu.
U Ministeru di l'Affari Interni hà annunziatu chì i feriti sò stati purtati à l'uspitali in ambulanza. In a dichjarazione fatta da e ferrovie, hè statu dichjaratu chì i primi 80 vagoni di u trenu di passageri 3, chì anu fattu l'espedizione Cairo-Said, anu deragliatu è sbulicatu per via di una velocità eccessiva mentre cambiava a linea in u distrittu Iyat di a cità di Giza.
U distrittu di Iyat hè cunnisciutu cum'è a regione induve a maiò parte di l'accidenti di treni si verificanu in Egittu. In u 2002, 350 passageri anu persu a vita in un focu annantu à un trenu in u stessu locu. In u 2009, 30 persone sò morti è 60 persone sò state ferite in u risultatu di a collisione di dui treni di passageri. In ghjennaghju, 7 persone anu persu a vita è 3 persone sò state ferite quandu un trenu di passageri s'hè lampatu in un trenu di merci.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*