U trenu d'alta velocità serà custruitu da Adana à Habura

Un trenu d'alta velocità serà custruitu da Adana à Habur: u Ministru di u Sviluppu Lütfi Elvan hà dettu: "Avemu scopu di creà centri di attrazione ligati à u pianu d'investimentu fattu in Oriente. Facemu investimenti significativi in ​​u trasportu in questa regione. U travagliu hè fattu nantu à a linea Kars-Tbilisi Baku in a regione. Per d 'altra banda, hà dettu, i travaglii sò cuminciati nantu à a linea di treni d'alta velocità da Gaziantep à Adana à Habur.
U Ministru di u Sviluppu Lütfi Elvan hà parlatu di l'investimentu di 62 miliardi di lire da fà in l'est, chì hè statu annunziatu u weekend passatu, in a trasmissione diretta di Habertürk TV.
I punti salienti di e dichjarazioni di u Ministru Elvan sò i seguenti:

  • Avemu u scopu di creà centri di attrazione ligati à l'investimentu pianificatu in u livante. Facemu investimenti significativi in ​​u trasportu in questa regione. U travagliu hè fattu nantu à a linea Kars-Tbilisi Baku in a regione. Per d 'altra banda, i travaglii sò cuminciati nantu à a linea di treni d'alta veloce da Gaziantep à Adana è Habur.
  • Stabbilimu un centru logisticu in Kars. Ùn ci interessa micca solu l'agricultura, a zootecnia è a logistica. Ci hè un altru spaziu chì ùn hè micca criatu assai. Parlu di u settore di u call center, ci hè un putenziale assai impurtante in quantu à l'impieghi.
  • In u settore di u call center, 300-400 mila persone anu bisognu di travaglià in u settore per ritruvà cù a media mundiale. Avemu eliminatu l'ostaculi à l'investimenti in questa zona. Avemu parechji incentivi. Custruiremu l'edifizii è l'equipaggiu necessariu per l'imprenditori chì volenu stabilisce call centers in i nostri pruvince orientali. Avemu da furnisce furmazione à l'impiegati da esse impiegati da quella regione.
  • Impiega una persona in i call centers costa assai menu di l'altri settori... Una persona costa solu 850 lira. Se Diu vole, mettemu questi investimenti in azzione in i ghjorni à vene.

INVESTIMENTU DI 2020 MILIARDI DI LIRA À A FINI DI 62

  • Prevemu un investimentu publicu di 2020 miliardi di lire in e nostre pruvince orientali à a fine di u 62. Avemu pianificatu quale investimenti faremu in quale annu. I ministeri anu fattu tuttu u travagliu nantu à questu tema. Issi cifri ùn deve esse vistu cum'è numeri eccessivi... Tutti i ministeri anu determinatu sti figuri palesendu i prughjetti ch'elli anu da esse realizatu per i prossimi 5 anni.
  • U Ministeru di i Trasporti riceve a più grande parte di 19,2 miliardi di lire. U Ministeru di l'Agricultura è u Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua anu una parte d'investimentu di 17,7 miliardi di lire. Cum'è u Ministeru di a Salute, un studiu hè statu realizatu nantu à quanti ospedali è induve custruiscenu. 4,5 miliardi di lire sò stati attribuiti per questu.
  • S'ellu ci hè un prublema in quantu à u capitale di travagliu trà l'investimenti inattivi, questi supporti seranu furniti è sti lochi seranu manteni in funzione. E strutture inattive chì ùn sò micca travagliatu in a regione sò identificate. S'ellu hè pussibule di ritruvà queste facilità nantu à i so pedi, furniremu u sustegnu necessariu.

  • A banca d'investimentu ùn hè micca assai sviluppata in Turchia. In questu sensu, un studiu serà realizatu per assicurà a specializazione di u Bancu di Sviluppu.

  • SE C'È UNA FORNITURA OLTRE I NOSTRI BISOGNI, PRENDEREMO PRECAUZIONI

    • S'ellu ci sarà un fornimentu oltre i nostri bisogni, pigliaremu precauzioni per questu. Siccomu i fabbrichi di farina sò stati supportati in u passatu, i fabbrichi di farina sò stati aperti in parechje regioni di u paese. Se una tale situazione torna, avemu da piglià e precauzioni necessarie.
  • U nostru ministeru furnisce tuttu u sustegnu per u sviluppu di e nostre pruvince dannighjate da u terrurismu cum'è Diyarbakır, Sur, Mardin, Şırnak è Yüksekov.
  • L'edifizii dannighjati per via di u terrurismu è l'edifizii da esse demoliti è ricustruiti sò stati identificati. Tuttu u travagliu hè statu finitu in quantu à u pianu di sviluppu. Hè attualmente in custruzzione. Cuntinuemu a custruzzione di circa 36 mila case.

  • Un totale di 23 mila case seranu custruiti in 67 pruvince. Vulemu creà una cità vivible chì cunvene à a ghjente di quella regione. Tutte queste residenze seranu finite à a fine di u 2019.

  • Ùn ci sarà micca una fase graduale in a cuncessione di incentivi. I nostri investitori puderanu prufittà di l'incentivi di prestitu chì volenu in l'incentivi preparati cum'è un pacchettu. Prestiti per l'imprese, macchinari è equipaghji, cunsulenza ... Forniremu qualunque sustegnu l'investitore hà bisognu.

  • Esse u primu à cummentà

    lascia una risposta

    U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


    *