U trenu di l'idrogenu Alstom hè pruduttu

trenu alimentatu da l'idrogenu
trenu alimentatu da l'idrogenu

A cumpagnia francese Alstom hà sviluppatu un trenu d'idrogenu. Sti treni, chì offrenu un viaghju più tranquillu è più còmode di l'altri treni, sò previsti per esse sparghje in pocu tempu.

A maiò parte di i treni interurbani oghje viaghjanu cù l'electricità. Inoltre, u nùmeru di treni chì travaglianu cù i motori di diesel ùn deve micca esse sottovalutatu.

Alstom francese hà sviluppatu un novu mudellu cum'è una alternativa à i treni diesel è elettrici. Stu trenu, chjamatu Coradia iLint, viaghja cù l'idrogenu.

A vitezza massima di stu trenu, chì pò purtà 300 passageri, hè di 140 km à l'ora. U Coradia iLint pò ancu viaghjà da 600 à 800 chilometri.

U trenu in quistione farà u so primu viaghju in Germania in dicembre di l'annu prossimu. Cù u lanciu di iLint, hè previstu chì parechji operatori di treni cumprà treni alimentati da l'idrogenu. Perchè stu trenu hè più tranquillu è più ecologicu di quelli chì travaglianu cù l'electricità.

U principiu di funziunamentu di Coradia iLink hè dinù abbastanza faciuli. Quandu l'idrogenu in i tanki scontra l'ossigenu, crea l'electricità è sta energia hè almacenata in batterie. Cusì, hè ottenuta energia completamente pulita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*