2a Pista à l'Aeroportu Sabiha Gökçen cù u numeru crescente di passageri

A pista per l'aeroportu Sabiha Gokcen cù un numeru crescente di passageri
A pista per l'aeroportu Sabiha Gokcen cù un numeru crescente di passageri

Un cuntrattu di 2 Lire hè statu firmatu cù Makyol İnşaat Sanayi Turizm ve Ticaret Anonim Şirketi, chì hà vintu l'offerta per a 1.397.839.963.00a pista di Istanbul Sabiha Gökçen, unu di l'aeroporti cù u trafficu di passageri in rapida crescita in Europa è in u mondu.

L'Aeroportu Sabiha Gökçen, situatu in u latu anatoliu di Istanbul, hè a seconda pista è a torre chì serà notata da l'orizzonte di a cità. Parallelamente à a pista di 3 mila metri di lunghezza in l'aeroportu, una nova pista di 600 mila 715 metri di lunghezza serà custruita cù un investimentu tutale di 1.3 miliardi di dollari, di cui 3 milioni di dollari sò custruzzione è custruzzione è 500 milioni di dollari di espropriazione.

In u scopu di u prugettu, a torre esistente chì serve à l'aeroportu serà demolita è una nova serà custruita. U prugettu, chì hà da principià à u principiu di u 2014, hè destinatu à esse cumpletu in 4 anni. Cù a fine di a nova pista, a capacità di passageru di l'aeroportu aumenterà da 30 milioni à 70 milioni. L'Airbus A380 puderanu ancu atterri nantu à a pista. 500 persone anu da travaglià in a custruzzione di a pista. In u scopu di u prugettu, a torre di cuntrollu esistente serà ancu demolita. A nova torra prevista per esse custruita averà una altezza di 112 m è un diametru di 26 m. L'edificiu di a torre, chì serà unu di l'esempii più alti di u so tipu in u mondu, serà notevule in l'orizzonte di a cità durante u ghjornu. A torre diventerà una lanterna illuminata di notte.

L'offerta di a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMİ) per a "Custruzzione di l'Aeroportu Sabiha Gökçen 2a Pista è Opere Supplementari di Stage 2 (Partenze, Strade è Tunnels)", chì hè stata messa in licitazione per una dumanda diretta per un tempu. fa è l'offerte sò state cullate, hè stata cunclusa. Sicondu l'infurmazioni ricevuti, un cuntrattu hè statu firmatu cù Makyol Construction Industry Tourism and Trade Joint Stock Company, chì hà vintu l'offerta, per 1.397.839.963.00 Lire.

"Aeroportu Sabiha Gökçen 2a Pista è i so Cumplementi 1a Stage Works (Spostamenti, Strade è Tunnel)"
L'offerta di a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti Statali (DHMİ) per a "Custruzzione di a 2014ª Pista di l'Aeroportu Sabiha Gökçen è i so Complementi di l'Opere di 20125ª Tappa (Partenze, Strade è Tunnel)", cù u numeru di registrazione di l'offerta 2/1, era stata prima. cunclusu. Comu hè cunnisciutu, u vincitore di l'offerta hè Yse Yapı Sanayi Ve Ticaret A.Ş. Un cuntrattu hè statu firmatu cù 486.456.992.22 Lire.

À propositu di l'offerta: L'offerte sò state ricevute da 2 cumpagnie per l'offerta "1a pista di l'Aeroportu Sabiha Gökçen è i so Complementi 13a Stage Works (Partenze, Strade è Tunnel) Construction", chì serà realizatu da a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMİ). In u risultatu di l'esame è e valutazioni, YSE Yapı Sanayi ve Tic. Inc. Hè statu ritenutu adattatu per dà à a cumpagnia. Comu hè cunnisciutu, l'offerta di a cumpagnia era 486.456.992.22 Lire. Comu vi ricordate, l'offerta più bassa per l'offerta, chì u costu approssimativu hè statu determinatu cum'è 720.000.000 TL, hè vinutu da a joint venture di Limak İnşaat - Cengiz İnşaat - Kolin İnşaat cù 389.223.806 TL.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*