Legnu di 2 XNUMX anni trovu in Eurasia Bosphorus Tube scavi passaghju

Legnu di 2 2 anni hè statu trovu in l'excavazione di u passaghju di u Tubu di u Bosforu di l'Eurasia: A scuperta di a muratura di legnu di u diga di XNUMX XNUMX anni durante i travaglii in u scopu di u prughjettu di u passaghju di u Tubu di u Bosforu Eurasia hà creatu un effettu bomba in u mondu di l'archeologia. Sicondu l'esperti, una tale scuperta hè senza precedente.
I scavi in ​​u prughjettu di u passaghju di u tubu Yenikapı, chì facilità assai u trasportu in Istanbul, rivelanu e ruine storichi una per una. In u scopu di u prughjettu di l'attraversu di u tubu di l'Eurasia Bosphorus, i frangiflutti, chì sò a continuazione di u portu di Teodosiu da u periodu rumanu, sò stati scuperti durante i travaglii di strada di cunnessione in piazza Yenikapı.
5 METRI SOTTU U MARE...
Infine, durante i scavi, sò stati truvati i tessuti di lignu, chì sò stati custruiti per a custruzzione di i frangiflutti, chì sò a continuazione di u portu di Teodosiu, è chì ùn sò micca stati scuperti prima in u mondu. I sperti attribuiscenu a resistenza di i frangiflutti, chì si trovanu à una prufundità di circa 5 metri sottu à u mare, à u fattu chì a struttura di a terra in Yenikapı hè una zona muddy è senza ossigenu. Braids di lignu chì appartene à u portu storicu ùn sò mai stati truvati in u mondu finu à avà. I sperti anu dichjaratu chì era impussibile per queste trecce per esce intactu. A ricchezza storica di Istanbul hà rottu un altru ghjocu in u mondu di l'archeologia. A tecnica di custruzzione, chì hè cunnisciuta teoricamente in u mondu, ma ùn hè stata scontru prima, hà a qualità di pusà nantu à l'agenda di u mondu scientificu. Cù a scuperta fatta, u metudu usatu per a custruzzione di i diga di u portu storicu di Teodosiu hè ghjuntu à a luce. Hè stimatu chì a tessitura di lignu hè stata fatta cù a tecnica di custruzzione chì hè stata applicata dui mila anni fà è hè chjamata oghje "tecnica di cofferdam". Queste trecce di lignu, chì appartenenu à a prima fase di custruzzione di u dischettu, sò candidati à entre in u primu in a storia di l'archeologia.
SERÀ PROTEGE IN LOCAL
A Direzzione Regionale di u Cunsigliu Regionale di Preservazione di u Patrimoniu Culturale di l'Area di Renovazione Istanbul N ° 2 hà decisu di caccià una parte di a muratura di lignu, chì hè unu di i primi di u mondu archeologicu, è di priservà una parte in situ. A scuperta aghjunghjera un novu anellu à u patrimoniu umanu di Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*