Bombardier presenta e so ultime tecnulugia è prudutti à InnoTrans 2016

Bombardier presenta e so ultime tecnulugia è prudutti à InnoTrans 2016: Custruemu u futuru inseme. Bombardier presenta e so ultime tecnulugia è prudutti à InnoTrans 2016

  • A piattaforma di metro MOVIA Maxx, pensata per risponde à i bisogni di e cità in rapida crescita, serà esposta per a prima volta
  • I novi treni TALENT 3 risolvenu i prublemi di flessibilità operativa è si distinguenu cum'è u primu EMU (Electric Train Set) cù a batteria PRIMOVE.
  • A gamma completa di servizii serà in mostra, cumprese soluzioni OPTIFLO per i sistemi di segnalazione

U capu di tecnulugie di u sistema ferroviariu Bombardier Transportation piglia u so postu cum'è u primu participante di a Fiera Internaziunale di Tecnulugia di Trasportu InnoTrans 2016 chì si terrà in Berlinu, Germania. Da u 20 à u 23 di settembre di u 2016, i visitori di a fiera anu l'uppurtunità di esaminà attentamente l'intera gamma di prudutti è servizii di Bombardier. Quist'annu, Bombardier presentarà i so prudutti cù una tecnulugia virtuale impressiunanti chì mostra cumu tutte e soluzioni in u so portafoglio affrontanu e sfide di mobilità affrontate da e cità in u mondu.
Laurent Troger, presidente di Bombardier Transportation, hà dettu in a so dichjarazione annantu à u sughjettu: "Videmu a Fiera InnoTrans cum'è una opportunità per cumunicà cù i nostri clienti è capisce megliu i so bisogni. Oghje, i paesi è i guverni in u mondu facenu sfide simili: urbanizazione, contaminazione, digitalizazione, crescita di a pupulazione, è soprattuttu in i mercati emergenti. I sistemi ferroviari sò digià ghjucatu un rolu chjave per risolve questi prublemi, è hè necessariu di più. "Cumu Bombardier Transportation, u nostru principiu di basa hè di custruisce u futuru di a mobilità inseme cù i nostri clienti", dice.
Bombardier mostrarà a piattaforma di metro BOMBARDIER MOVIA Maxx per a prima volta à a Fiera Innotrans. Cuncepitu per e cità in rapida crescita in u mondu, u metro MOVIA Maxx d'alta capacità offre i valori massimi basati nantu à una soluzione unica, modulare è flessibile chì pò esse facilmente adattata à e diverse esigenze di l'operatori. Oghje, più chè mai, l'accessibilità di un prughjettu di metro hè vistu cum'è un prerequisite impurtante. Dunque, a piattaforma di metro MOVIA Maxx hè pensata per offre un costu ottimale in termini di capacità di passageri, cunsumu d'energia, affidabilità è accessibilità.
Bombardier presenta ancu à a fiera u trenu BOMBARDIERTALENT 3, chì rapprisenta a prossima generazione di a gamma di treni regiunale TALENT. Basatu nantu à i successi di mudelli precedenti, a piattaforma TALENT 3 furnisce flessibilità operativa cù efficienza energetica è facilità di mantenimentu mejorata. TALENT 3 si distingue cum'è u trenu ideale in tutta l'Europa. Cù u so equipamentu di u sistema di cuntrollu di u trenu europeu (ETCS), pò esse usatu in diversi sistemi ferroviari in Europa. A so conformità à i sistemi di standardizazione TSI è EN hè a prova chì pò esse usata in tutta l'Europa. TALENT 3 marca ancu a prima volta chì u sistema di batterie di lithium-ion BOMBARDIER PRIMOVE hè stata utilizata cù treni elettrici multipli TALENT.
Inoltre, i visitori anu l'uppurtunità di vede e soluzioni di serviziu offerte da Bombardier attraversu u so travagliu in u mondu. Da a revisione à a mudernizazione, da u funziunamentu à a manutenzione-riparazione è à l'accordi di furnimentu à longu andà, i servizii chì Bombardier offre aumentanu l'affidabilità di una flotta è ancu ottimizendu i costi operativi. A chjave quì hè a suluzione BOMBARDIER OPTIFLO, chì copre a gamma completa di servizii post-vendita cum'è help desk, supportu tecnicu, gestione di l'usura, gestione di asset è cunfigurazione. A suluzione OPTIFLO hè un pioniere di u Sistema di Gestione di l'Infrastruttura di Bombardier, chì usa software è hardware per catturà dati di rendiment da i sistemi è i prudutti di signalazione.
2016 à InnoTrans 20 tenuta à Messe Berlin trà 23-2.2 settembre. Pudete visità Bombardier à u stand 101 in Hall.
In più di i veiculi da esse presentati à InnoTrans, Bombardier Transportation cuntinueghja à sviluppà piattaforme di locomotive è tramvii pruvati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*