Terror di u cuteddu in Bursaray

Quelli chì utilizanu Bursara attenti
Quelli chì utilizanu Bursara attenti

I ghjovani chì anu saltatu nantu à i tornelli per cullà in u metro gratuitamente in Bursa anu pugnalatu unu di i guardiani di sicurità privati ​​​​è sbattu duramente l'altru.

Sicondu l'infurmazioni ricevute, un gruppu di 4 persone chì vulianu cavalcà in u metro gratuitamente in a Stazione Bursaray Mimar Sinan in u distrittu cintrali di Yıldırım vulianu entre saltendu sopra i tornelli. I guardiani di securità privata intervenenu in l'incidentu. Duranti l'argumentu, quattru persone di età trà 18 è 20 anu pugnalatu unu di i guardiani di sicurità privati ​​​​in u pede è sbattu severamente l'altru. Mentre i guardiani di sicurità privati ​​feriti sò stati purtati à l'uspidale in ambulanza, i suspettati scappavanu.

L'incidentu hè statu catturatu nantu à a camera di sicurità secondu à seconda. Mentre i suspettati scappavanu è ùn lasciavanu traccia, hè statu amparatu chì u trattamentu di i guardiani di sicurità privati ​​cuntinueghja.

Per d 'altra banda, Burulaş hà chjusu a stazione di metro Mimar Sinan per ragioni di sicurezza. Hè statu nutatu chì i funzionari di a polizia anu dumandatu misure di sicurezza supplementari cum'è incidenti sò accaduti quì prima, è a stazione serà aperta dopu chì sta sicurità hè assicurata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*