A cumpetizione si riscalda nantu à e piste

A cumpetizione si riscalda nantu à i rails: a cumpagnia di ferrovia tedesca Deutsche Bahn hà introduttu u so novu mudellu di trenu à alta velocità. I treni d'alta velocità, chì sò diventati rivali per i viaghji aerei, cumpetenu l'un l'altru micca solu in velocità, ma ancu in cunfortu.
E cumpagnie ferroviarie europee compranu treni più veloci è più còmode per cumpete cù i biglietti di volu più economici. A cumpagnia di ferrovia tedesca Deutsche Bahn hà presentatu u so trenu d'alta velocità di quarta generazione ICE à u publicu in Berlinu. Eccu i principali treni d'alta velocità in u mondu ...
GERMANIA: U trenu d'alta velocità ICE di Deutsche Bahn si distingue per esse più affidabile è durable, ancu s'ellu ùn hè micca cusì veloce cum'è a terza generazione. Mentre a terza generazione ICE pò ghjunghje à una vitezza di 330 chilometri per ora, a quarta generazione puderà ghjunghje à una velocità massima di 250 chilometri per ora. Grazie à a distribuzione di muturi elettrici trà l'assi di tutti i vagoni, u novu trenu d'alta veloce pò esse allungatu o accurtatu secondu i bisogni di i passageri, è i vagoni difettusi ponu esse rimpiazzati in pocu tempu.
U sistema di climatizazione di u trenu d'alta velocità di quarta generazione, chì hà ogni tipu di cunfortu, serà resistente à a temperatura ambientale da minus 25 gradi à 45 gradi. I passageri di seconda classe di u novu ICE puderanu ancu prufittà di l'internet d'alta veloce gratuitamente. U novu mudellu di trenu d'alta velocità, chì hè più còmode è hà un sistema di ventilazione adattatu per e cundizioni climatichi, attribuirà più spaziu per e biciclette, u sistema di illuminazione serà cumplettamente rinnuvatu, è e persone cù disabilità di marchjà puderanu imbarcà in u trenu senza. scendere da a sedia a rotelle, grazie ai gradini idraulici.
U novu ICE, chì hè previstu per esse usatu da u 2017, serà capaci di trasportà 830 passageri. I primi 5 treni d'alta velocità di quarta generazione, chì costaranu un totale di 3 miliardi 130 milioni d'euros, seranu fabbricati da cumpagnie Siemens è Bombardier. In u 2023, 85 treni espressi da 12 vagoni è 45 treni espressi da 7 vagoni operaranu trà e cità maiò di Germania.

ITALIA: A cumpagnia publica italiana Trenitalia hè in cuncurrenza cù a cumpagnia privata Italo da u 2012. In i treni italiani acquistati da a cumpagnia francese Alstom, l'accentu hè pusatu nantu à u cunfortu è u serviziu. I passageri di prima classe ponu manghjà, cunnette à l'internet d'alta veloce è fighjate i filmi induve si sentenu. L'ultimu mudellu di treni Frecciarossa di Trenitalia pò ghjunghje à una velocità di 400 chilometri à l'ora è si ferma in pochissime stazioni durante i viaghji di longa distanza. I biglietti per i voli express di e duie cumpagnie ponu esse acquistati solu cù riservazione.
SPAGNA: A cumpagnia publica spagnola Renfe si vanta di a puntualità di i so treni, chì ponu ghjunghje à velocità di 310 chilometri à l'ora. A partesi da u vaghjimu, serà pussibule di prufittà di l'internet à alta velocità nantu à i voli Madrid-Barcellona. 1 milione 840 mila passageri sò stati trasportati da i treni d'alta velocità di a marca AVE in lugliu. U sistema AVE hà a più grande reta di treni d'alta velocità in Europa, cù una linea di 3 mila 150 chilometri. In l'anni à vene, 12 chilomitri di più seranu aghjuntu cù un investimentu di 850 miliardi d'euros. Renfe pensa à cumprà 2 treni novi per 65 miliardi 30 milioni d'euros.

FRANCIA: A nova generazione di u trenu à grande velocità TGV serà messu in serviziu in u 2022. U novu mudellu hè sviluppatu cumuna da a cumpagnia di ferrovia SNCF è a rivale di Siemens Alscom. U prezzu è i costi operativi di u TGV di nova generazione, chì hè destinatu à esse più efficiente energeticu è più prezzu, seranu 20 per centu più bassu di i treni regulari. I TGV chì operanu trà i principali centri di pupulazione di Francia sò stati messi in serviziu in u 1981, i primi in Auropa. TGV pò compie a distanza trà a capitale Parigi è Marseglia, chì hè di 400 chilometri, in menu di duie ore, righjunghjendu una vitezza di 300 chilometri à l'ora.
GRAN BRETAGNA: Eurostar, u mudellu e320 di Siemens, cunnetta Londra à Parigi è Bruxelles. Mentre Eurostar ghjunghje à una vitezza di 320 chilometri à l'ora, i treni di tippu "Javelin" di a Cumpagnia Ferroviaria di u Sud-Est, chì utilizanu ancu u tunnel di u Canale, ponu andà finu à 225 chilometri. L'ultima parolla ùn hè ancu stata parlata di a linea Londra-Birmingham-Sheffield-Manchester-Leeds, chì hè stata annunziata per esse stallata in 2017.

POLONIA: U statu hà investitu 7 miliardi d'euros in linee, stazioni è treni novi. In u scopu di a mudernizazione, sò ancu acquistati treni di tipu Pendolino, fabbricati da a cumpagnia Alstom è capaci di curre à alta velocità. U Pendolino assai còmode pò ghjunghje à una vitezza di 250 chilometri per ora. Hè pussibule di viaghjà in u trenu d'alta velocità in Pulonia assai più prezzu di l'altri paesi europei.
GIAPPUN: Shinkanzen, u trenu più veloce di u Giappone, induve e ferrovie sò state privatizate in l'anni 1980, opera spessu trà Tokyo è Osaka. A cumpetizione di aereo-trenu nantu à sta linea, operata da a cumpagnia JR Tokai, richiede di fà i treni più veloci, più còmode è più sicuri senza fà i biglietti più prezzu. 130 Shinkanzen hà da pudè viaghjà à una vitezza di 285 chilometri à l'ora grazia à u so sistema di frenu mudernu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*