Ferrovie aperte à i treni privati

E ferrovie sò aperte à i treni privati: u sottusegretariu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Birdal, hà ricurdatu chì e ferrovie sò state liberalizzate da questu annu, è hà dichjaratu chì l'imprese di u settore privatu ponu operare i treni privati ​​affittuendu i rails di u Trenu. ferrovie cù i so treni o vagoni.
Orhan Birdal, subsegretariu di u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dichjaratu ch'elli vulianu trasfiriri u sviluppu in u campu di l'aviazione à u settore ferroviariu cum'è un mudellu è hà dettu: "Credemu chì e ferrovie venenu à u locu. si meritanu cù a liberalizazione ". disse.
Birdal, chì hà fattu osservazioni à a Fiera Internaziunale di Tecnologie, Sistemi è Veiculi Ferroviari (InnoTrans Berlin 2016) in a capitale tedesca Berlinu, hà dettu à i ghjurnalisti chì u settore ferroviariu in Turchia hà fattu un saltu seriu da u 2003.
Ricordendu chì sviluppi simili sò accaduti in l'aviazione in Turchia 13 anni fà, Birdal hà cuntinuatu cusì:
"Finu à u 2003, ci era solu una cumpagnia chì puderia esse chjamatu monopoliu in u trasportu aereu in Turchia. Quandu stu monopoliu hè statu abolitu, a parte di Turchia sia in u paese sia à l'esteru hà aumentatu.
Turchia hè diventata unu di i paesi cù una industria aerea impurtante in u mondu. Turkish Airlines (THY) hè diventata a prima compagnia aerea in Europa. L'aeroportu di Istanbul serà unu di i più grandi è più impurtanti aeroporti in u mondu. Vulemu trasfiriri u sviluppu in u campu di l'aviazione à u settore ferroviariu cum'è mudellu. Cridemu chì cù a liberalizazione, e ferrovie venenu à u locu chì meritanu ".

  • Visione 2023

Birdal hà enfatizatu chì u settore ferroviariu, chì hè stata trascurata per parechji anni, hà fattu grandi passi cù i grandi movimenti di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), u sustegnu di u guvernu, è a visione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è Prime. Ministru Binali Yıldırım.
Nutendu chì Turchia hà scontru u Trenu d'Alta Velocità (YHT) per a prima volta in questu periodu, Birdal hà dettu: "Micca solu YHT, ma più di 10 mila chilometri di vechji linee ferroviarie sò stati rinnuvati, e nostre linee cunvinziunali sò state rinnuvate. mette in serviziu. In più di questu, mille 200 chilometri di linea YHT sò stati custruiti, è hè sempre custruitu ". disse.
Dichjarà chì YHT hè operatu nantu à e rotte Ankara-Istanbul, Ankara-Konya è Ankara-Eskişehir, Birdal hà dichjaratu chì a custruzzione di e linee chì uniranu a capitale à Izmir à l'ouest, Sivas à l'est è oltre, cuntinueghja.
Birdal hà spiegatu chì TCDD face sforzi intensi per ottene l'obiettivi di visione 2023 in u settore ferroviariu.

  • L'operazione di trenu privatu serà pussibule

Dà infurmazione chì e cumpagnie turche anu assistitu à a Fiera InnoTrans ogni dui anni da u 2006, Birdal hà dettu: "Ci sò 45 cumpagnie turche à a fiera d'oghje. Questu hè veramente un indicatore impurtante perchè mostra u sviluppu di a ferrovia in Turchia in l'ultimi anni. "Questu continuerà à aumentà in i prossimi anni". valutatu.
Orhan Birdal hà dettu chì u settore ferroviariu hè in crescita dapoi u 2003.
Nutendu chì a crescita di e ferrovie continuerà, Birdal hà dettu: "A Turchia hè veramente sete di trasportu ferroviariu. Sfurtunatamente, u settore ferroviariu, chì principia cù a direttiva di u grande Atatürk in i primi anni di a Republica, hè stata completamente trascurata per un periudu. Siccomu a necessità di a ferrovia hè stata valutata assai bè da u nostru guvernu, l'impulsu hè statu guadagnatu di novu. "Cuntinuerà da avà". disse.
Birdal hà ricurdatu chì e ferrovie sò state liberalizzate da questu annu è hà dichjaratu chì l'imprese di u settore privatu ponu operare i treni privati ​​affittuendu i rails di e ferrovie cù i so treni o vagoni.
Nutendu chì e cumpagnie private ponu operare treni di passageri è di merci, Birdal hà dichjaratu chì questu portarà a cumpetizione à u settore ferroviariu è permetterà à e persone di utilizà più ferrovie è di sviluppà stu settore.

  • E porte sò aperte à l'investituri stranieri

Spieghendu chì parechje strutture sò state custruite cù stranieri in u settore ferroviariu in Turchia, Birdal hà dichjaratu chì e fabbriche cumuni sò state stabilite cù i Cinesi in Ankara, Sincan, è cù i Coreani in Sakarya.
Birdal hà dichjaratu chì volenu aumentà a tarifa di a località in i treni da esse pruduciuti in Turchia quant'è pussibule è hà dettu: "Più cumpagnie volenu fabricà treni utilizendu materiali domestici, più li apriremu e nostre porte. Türkiye hè veramente un mercatu impurtante. "È postu chì avemu sta infrastruttura in termini di espansione più à u livante, hà una funzione chì attraerà investitori". Hà fattu una dichjarazione.
Birdal, chì hà ancu esaminatu u trenu d'alta velocità chjamatu "Velaro Turkey" urdinatu da TCDD da a cumpagnia Siemens, hà datu l'infurmazioni chì era pensatu interamente per Turchia. Birdal hà dettu chì riceveranu più treni cum'è e linee YHT aumentanu in Turchia, è aghjunse chì questi treni sò "à u piccu di cunfortu".
Circa 60 mila cumpagnie da 3 paesi participanu à a Fiera InnoTrans.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*