Tentativu di suicidiu à a stazione di metro di Istanbul Taksim

marmaray
marmaray

Tentativu di suicidiu in a stazione di metro di Taksim d'Istanbul: In u risultatu di u suicidiu di una persona chì hà sappiutu avè disabilità visuale in a stazione di metro di Taksim, i voli sò stati interrotti per un pocu tempu. U citadinu hè statu purtatu à l'uspidale in ambulanza.

À a stazione di metro di Taksim, Metin Y. hà tentatu di suicidiu saltendu nantu à i rails. MY, chì era appiccicatu trà u metro è i rails, chì hà fattu a spedizione Yenikapı-Hacıosman, hè statu salvatu cum'è feritu, è ci hè stata una disrupzione di 45 minuti in e spidizioni.

L'incidentu hè accadutu à a stazione di metro di Taksim versu 18.00. MY di 23 anni hà saltatu nantu à i rails mentre entra in a stazione di metro, chì face a spedizione Yenikapı-Hacıosman. MY hè stata ferita per esse intrappulata trà u vagone è i rails. I passageri è i guardiani di sicurità chì anu vistu l'incidentu anu infurmatu a situazione à a polizia, a salute è u focu. Durante i sforzi di salvezza, i servizii di metro sò stati fermati in una direzzione.

SALVARE FERITI

L'equipaggiu di u focu chì hè ghjuntu à a stazione, dopu à circa 30 minuti di travagliu, hà salvatu MY da i rails chì era appiccicatu. Metin Y., chì era determinatu d'avè feritu a testa è a spalla, hè statu purtatu à l'Hospital di Formazione è Ricerca Sişli Hamidiye in ambulanza. Hè amparatu chì Metin Y., chì hè statu pigliatu in trattamentu, era in bona salute.

ALLEGATU QU'HÀ STUT DEPRIME

Mentre era statu dichjaratu chì Metin Y. era parzialmente disgraziatu visualmente, hè stata dichjarata chì si rumpiò cù a so fidanzata un pocu di tempu fà è per quessa hà pruvatu à suicidà per via di a so depressione.

I SERVIZI DI METRO sò sguassati

I servizii di metro sò stati fermati in a stazione di metro di Taksim per via di u tentativu di suicidiu. I servizii di metro sò stati fatti trà e stazioni Hacıosman - Mecidiyeköy per 40 minuti. I voli disturbati sò tornati à a normale da 18.40:XNUMX cù u salvata di MY.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*