İZBAN bona nutizia da u presidente Babysitter

İZBAN bona nutizia da u Sindaco Custode: In a seconda riunione di u Cunsigliu municipale di Selcuk di settembre, à a riunione di u cunsigliu, induve i prublemi di mandà Deppo Efesu, l'area di u cimiteru, İZBAN, Şirince è Ephesus Piani di Conservazione à a Municipalità Metropolitana di Izmir, infurmazione nantu à i travaglii di prughjetti impurtanti per Selçuk datu.
U sindaco di Selcuk Dr. À a riunione presiduta da u geniu Zeynel Bakıcı, induve sò stati discussi i prublemi è e pruposte nantu à l'agenda di l'Assemblea, u cambiamentu in quantu à i Tariffe di Cold Storage di a Direzzione Operazioni è Filiali hè stata accettata à l'unanimità cum'è vene da l'amministrazione.
"I NOSTRI PREZZI DI MAGAZZINI SONO SOTTU U MARCHU"
Parlendu di Deppo Efes, chì hè nantu à l'agenda parlamentaria, u sindaco di Selçuk Dr. Genius Zeynel Carer; Hà nutatu chì ùn anu micca truvatu u dirittu di cambià u prezzu mentre u pruduttu di l'agricultore era in u magazzinu, cusì decisu di fà un cambiamentu di prezzu prima di u tempu di cugliera. U sindaco Bakıcı hà fattu a seguente dichjarazione annantu à u sughjettu: "Pensemu chì hè ghjustu di fà un prezzu in cunsiderà i prezzi di u clima fretu in questu bacinu. In u nostru travagliu in e regioni di Manisa, Aydın è Muğla, avemu attualmente un magazzinu friddu chì hè sottumessu à u più bassu costu di l'aria fredda ".
"ÙN FUNDEmu NEVE"
U sindaco Bakıcı, chì hà sottolineatu chì cum'è cumuna, pensanu sempre à u pruduttore; "Ùn avemu mai circà u prufittu in l'imprese è filiali. Chjamemu u puntu di break-even. Chì prufittu avemu da fà; chì male? Avemu da prutege u nostru pruduttore. Agiscemu cun a cuscenza di questu ", disse.
U presidente Bakıcı hà ancu datu infurmazioni nantu à u sistema operatore di Deppo Efes; "U segmentu chì affitta nantu à una basa di magazzinu hè u segmentu chì cummercia sta attività à un altu livellu. U pruduttore più chjucu paga per chilò di stanza piuttostu chè di affittu più stanze. U prezzu di u picculu agricultore per chilò, chì hè 75 centesimi, pò esse calatu o mantene custanti. A nostra raccomandazione hè solu nantu à i prezzi di e camere. 20 per centu in u nostru aumentu. Dopu avè fattu questu aumentu di prezzu, simu 35 per centu sottu à u mercatu ", disse.
"Avemu rifiutatu l'offerta di TRY 600 MIL"
Ricordendu chì anu ricevutu una offerta di affittu quandu anu pigliatu u primu postu per Deppo Efes, ma anu rifiutatu sta offerta per prutege u fabricatore, u presidente Bakıcı hà dettu; "Quandu avemu pigliatu l'uffiziu per a prima volta, ci hè statu offrittu un affittu cumpletu. Puderemu totalmente affittallu è uttene i nostri soldi. Ùn avemu micca piglià alcuna carica, rispunsabilità. Ma ùn avemu micca accettatu questu perchè era cuntrariu à a mentalità di l'almacenamiento friddu. Avemu rifiutatu questa offerta di 600 mila TL per prutege u nostru picculu agricultore ".
U puntu di l'agenda pertinente; A decisione di a cumissioni, chì hè stata presa da a maiurità di i voti, di ùn fà micca cambiamenti in i tariffi di u clima fretu hè stata rifiutata. A pruposta di l'amministrazione hè stata accettata da a maiurità di i voti.
EFES AND SIRINCE ZONING PLANS 
Una di e decisioni più impurtanti pigliate in l'Assemblea di Settembre hè stata a decisione unanimu di mandà l'emenda fatta in u Pianu di Sviluppu di Conservazione di Efesu à a Municipalità Metropolitana di Izmir. U presidente Bakıcı hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu; "U Pianu di Sviluppu di Conservazione di Efesu hè statu preparatu è appruvatu prima. Hè statu mandatu à u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana, induve hè statu appruvatu è andò à u Cunsigliu di Conservazione. In seguitu, u Cunsigliu di Conservazione, chì hè statu invitatu à Selçuk, cuncludi u so travagliu nantu à i piani quì. I cambiamenti fatti in e note di u pianu seranu discututi in l'assemblea è dopu mandati à l'Assemblea IMM, è da quì seranu finalizzati mandendu à u cumitatu ", hà riassuntu u prucessu. Hè statu unanimu decisu di mandà u Pianu di Sviluppu di Conservazione di u Situ Archeologicu di Efesu 1st Degree à a Municipalità Metropolitana di Izmir.
U PLAN SIRINCE ACCETTU ANCHE
À a riunione induve a Revisione di u Pianu di Sviluppu di Conservazione di Şirince, chì hè stata accettata da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale in 2007, ma ùn pudia esse implementata, hè stata ancu discussa, hè stata appruvata à l'unanimità da i membri di u Cunsigliu per mandà à u Cunsigliu Municipale Metropolitana di Izmir per esse. valutatu da u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale è Naturale di Izmir No.
BONA VOLUNTA DI IZBAN DA U PRESIDENTE BAKICI
U sindaco di Selcuk Dr. Genius Zeynel Bakıcı hà datu diverse boni nutizie in a riunione di l'assemblea. U presidente Bakıcı, chì hà ancu datu una bona nutizia annantu à İZBAN à a riunione di l'assemblea, hà dichjaratu chì u prucessu di licitazione, chì s'era cessatu, hà cuminciatu di novu cù e negoziazioni; annunciatu chì a Linea İZBAN serà finita da ghjugnu di l'annu prossimu. Dichjarà chì anu scontru cù a Direzzione Generale di Parchi Naturali è Naziunali in quantu à u Prughjettu di u Parcu Naturale di a Vergine Maria, u sindaco Bakıcı hà dettu: "Aumenteremu u numeru di persone chì beneficianu di a Vergine Maria. Intraprenderemu un prughjettu impurtante chì avarà un impattu in u nostru paese è in u mondu. Vogliu ringrazià u nostru Primu Ministru è u Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, chì anu seguitu da vicinu è sustene un tali travagliu ".
PROBLEMI DI TAXI DRIVER
U sindaco di Kuşadası hà dichjaratu ch'elli anu scontru cù u guvernatore di Kuşadası, u sindaco di Kuşadası è u cumandante di a gendarmeria per risolve i prublemi di i tassisti in Efesu, è chì vulianu l'implementazione di e decisioni pigliate nantu à questu tema; "Sicondu e Decisioni UKOME in quantu à i cunduttori di taxi, i passageri pigliati da u portu sò purtati à Efesu; Ci hè una espressione in Efesu chì unu pò lascià è vultà. Ci sò 34 tassisti in Selçuk è più di 400 in Kuşadası. Avemu da cuncludi stu travagliu in nome di u nostru distrittu è di i nostri cummercianti. Credu chì avemu da ottene un bonu risultatu quì. Questu hè un mistieru chì deve esse risoltu inseme cù a cuntribuzione di tutti. Creemu quì un centru di accolta senza fà soffre alcunu di i nostri cummercianti.
ZONA CIMITERIU DETERMINATA
U prublema cù l'area di u cimiteru, chì hè stata annantu à l'agenda di Selçuk per un bellu pezzu, hè stata ancu risolta in a riunione di l'assemblea. Hè statu decisu di trasferisce l'area di 3 mila 750 metri quadrati, situata in l'area vicinu à u cimiteru esistente, à a municipalità metropolitana, cù a registrazione di esse un cimiteru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*