L'agenda di l'Assemblea Metropolitana di Izmir era trafficu

L'agenda di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Izmir era trafficu: L'agenda di a 1a riunione di a riunione di l'assemblea di a Municipalità Metropolitana di Izmir di settembre era u trafficu chì s'intensificava cù l'apertura di e scole.
A prima sessione di a riunione di u Cunsigliu di Settembre di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè stata tenuta sottu a presidenza di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu. Mentre u membru di u cunsigliu di CHP Gökhan Yılmaz hà dimissioni, l'agenda di u cunsigliu era u trafficu in Izmir, chì s'intensificava cù l'apertura di e scole. U Vicepresidente di u Gruppu di Partitu AK, Bilal Doğan, hà suggeritu una volta di novu chì tuttu u parlamentu viaghja in autobus una matina, è u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà scherzatu dicendu: "Puderaghju subitu una matina".
"A custruzzione di u tram è u passaghju sottumessu affetta negativamente u trafficu"
Parlendu in a sezione di i desideri è i desideri, Doğan hà criticatu i prublemi di trafficu, parcheghju è trasportu sperimentati in Izmir cù l'iniziu di l'annu accademicu 2016-2017. Doğan hà dettu: "Cum'è ogni annu, ancu quist'annu, avemu assistitu à una seria congestione di trafficu in Izmir cù l'apertura di e scole è a fine di e vacanze. Sta matina, avemu vistu chì parechji di i nostri amichi anu avutu cungestioni in a strada di u travagliu, cum'è ogni annu di scola. Pensemu chì a custruzzione di u tram in corso hè unu di i fatturi chì affettanu negativamente u trafficu. Avemu vistu chì a custruzzione in corso di u passaghju sotterraneu causa ancu a congestione di u trafficu. "Pensemu chì e misure pigliate da a municipalità sò insufficienti", disse.
"Izmir ùn hà micca tempu da perde"
Dichjarà chì e strade, viali, boulevards, intersezioni è arterie anu da esse custruiti urgentemente in a cità, Doğan hà dettu: "Vogliu sprime chì Izmir ùn hà micca tempu da perde. Pensemu chì i prughjetti inclusi in e prumesse elettorali devenu esse implementati. Bayraklı Vulemu chì u Portu di Ferry sia apertu è i tariffi per u trasportu marittimu sò più frequenti. Hè statu dettu chì u molo di Ferry Adliye, Mavişehir Ferry Pier, Urla Ferry Pier è Karantina Ferry Pier, chì ùn avianu micca prugressu per anni, seranu custruitu. Pensemu chì questi devenu esse implementati u più prestu pussibule. A necessità di parcheghju hè ancu aumentata. "Speremu chì e prumesse in quantu à i parcheggi è i parcheggi multipiani chì sò state fatte dapoi anni seranu realizate", disse.
"Travagliemu duramente"
Rispondendu à e parolle di Doğan, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu: "Travagliemu duramente per apre u Boulevard Ahmet Piriştina, Boulevard Bülent Ecevit, Boulevard Dostluk, Boulevard Erdal İnönü, Strada Kaptan İbrahim Hakkı. I carrughji s'apreranu, si aprenu. Tuttu u travagliu chì facemu sò prughjetti chì u costu di espropriazione hè più di u costu di custruzzione. Ùn ci hè bisognu di dì u puntu chì avemu ghjuntu in quantu à u sistema ferroviariu. Parcheggi sò ancu custruiti. Quandu guardemu e strade aperte in Izmir, a strada İkiçeşmelik hè stata aperta. Certe strade sò state aperte. In u nostru periodu, ci sò più strade aperte chè u tutale di quelli chì chjamate "aperte". Ùn serà micca abbastanza. "Ci saranu prughjetti più grandi cù u tempu".
U numeru di abbonati in Kahramanlar Car Park hè 250″
Parlendu di Kahramanlar Car Park, Kocaoğlu hà dettu: "A quota di abbunamentu mensuale per Kahramanlar Car Park hè di 100 lire. Havi una capacità di 200 veiculi. Facemu un anellu à Alsancak da davanti à u parcheghju di Kahramanlar ogni 10 minuti è vi purtemu in casa gratuitamente. Ùn pudete micca furnisce stu serviziu per 100 lira. Avemu fattu tanti campagni, u numeru di abbonati hè 250. Ci sò 950 parcheghji vacanti. Hè annunziatu quì à quelli chì anu bisognu ".
"Incurageremu u trasportu publicu"
Dichjarà chì u prublema di trafficu di lochi cum'è Alsancak è Konak ùn pò esse risoltu cù parcheggi è strade in ogni locu in u mondu, Kocaoğlu hà cuntinuatu cusì: "Ùn avemu micca lasciatu un vechju battellu o un vechju autobus daretu. Avemu aumentatu a nostra flotta di autobus da 500 veiculi. U sistema ferroviariu hè cresciutu 11 volte. Ùn hè micca abbastanza, ma ùn hè micca pussibule di risolve u trafficu di l'omu chì vene à Alsancak in ogni cità in u mondu, senza parcheghju nè strade. Incurageremu u trasportu publicu. Per quessa, purteremu u listessu cunfortu à u trasportu publicu cum'è noi in vittura. L'alternativa à questu hè u sistema ferroviariu. Custruemu un sistema ferroviariu cù u putere di a Municipalità Metropolitana di Izmir in un modu chì ùn hè mai statu vistu prima è ùn pò esse paragunatu à qualsiasi altra cità. I soldi chì avemu passatu finu à avà hè più di 2 miliardi di lire. Facemu da u bilanciu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. A nostra missione. In quantu à i moli, ùn pudete micca ghjunghje à u trasportu in u Golfu aumentendu u numeru di viaghji in u stessu puntu. Custruiremu un molo di fronte à u tribunale. Ci sarà a quarantena. Mavişehir hè assai impurtante. "Ùn pudemu micca passà i piani di custruisce queste stazioni, era un tentativu dannatu".
"Semu in bona forma"
Quandu u membru di u Partitu AK Ünal Özsır hà dumandatu nantu à e misure pigliate da a municipalità in quantu à e piogge previste, Kocaoğlu hà dettu: "A separazione di l'acqua di piova è di l'acqua residuale in Izmir hà iniziatu in u nostru periodu. "Quandu guardemu à u paese in generale, pensemu chì simu in una bona situazione, ma simu senza stanca à pruvà à separà l'acqua di piovana è l'acqua residuale è di rende più sane", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*