JSPL furnisce rails à e ferrovie d'alta velocità cù a so nova facilità ferroviaria

JSPL furnisce i binari à e ferrovie à alta velocità cù una nova facilità ferroviaria: l'acciaieri indianu Jindal Steel and Power Ltd (JSPL) hà annunziatu chì hà stabilitu u primu stabilimentu di ferrovia di sughero indurita di l'India per furnisce i binari à e linee ferroviarie è di metro d'alta velocità. Stabbilita cù un investimentu di INR 2 miliardi ($ 30,14 milioni), a facilità hà una capacità di produzzione mensile di 30.000 XNUMX mt di rails. Hè dichjaratu chì i prudutti pruduciuti in a facilità ùn saranu micca solu ecunomichi in quantu à u prezzu, ma ancu riduce a dependenza di l'impurtazioni, grazia à a consegna rapida di picculi quantità quandu dumandate.
JSPL informa chì u Ministeru di a Ferrovia di l'India hà attribuitu un bilanciu di 86 milioni di INR (1,29 milioni di $) per u rinnuvamentu di e ferrovie per i prossimi cinque anni, chì significa chì a dumanda di l'India per a ferrovia di sughero indurita hè prevista di più di 1 milione di mt in i prossimi cinque. anni. rapportatu.
Naveen Jindal, presidente di u cunsigliu di a cumpagnia, hà dettu chì, cum'è u primu è l'unicu fabricatore di ferrovie di sugheru indurita in l'India, JSPL hà da ghjucà un rolu impurtante in u sviluppu di l'infrastruttura ferroviaria di u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*