U dragamentu di a baia principia in u vaghjimu di u 2017

U dragamentu in u Golfu principia in a caduta di u 2017: U "Prughjettu di Riabilitazione di a Baia è di u Portu di İzmir", chì serà realizatu in cunghjunzione da a Municipalità Metropolitana di İzmir è TCDD, hè statu mandatu à u Ministeru per appruvazioni u 9 di Settembre, dopu chì u periodu di sospensjoni hè statu. compie. In u scopu di u prugettu, chì hà da principià a preparazione per l'offerta dopu l'appruvazioni, hè destinatu à inizià i travaglii di dragage in u vaghjimu di u 2017, chì migliurà a qualità di l'acqua in u Golfu, aumentà a vitalità ecologica è permette. u portu per serve navi di nova generazione.
A Municipalità Metropolitana di Izmir è TCDD, chì anu cooperatu per aumentà u valore ecologicu è ecunomicu di a Baia di Izmir, per rende a baia swimmable, per aumentà a pupulazione viva, per espansione u portu è per permette à i navi di nova generazione di attraccate, firmavanu un protokollu in 2011 per cooperare in i travaglii di dragaggio di a Baia di Izmir. I studii realizati in u quadru di u protocolu sò diventati un prughjettu. In u scopu di u "Prughjettu di Riabilitazione di a Baia è di u Portu di İzmir", l'afflussu di acqua pulita à a baia aumenterà cù u canali di navigazione chì serà apertu longu l'asse sudu di a baia da a Direzzione Generale di TCDD. Grazie à u canali di circulazione chì deve esse apertu nantu à l'asse nordu da a municipalità metropolitana, a quantità è a circulazione di l'acqua pulita chì entra in u golfu s'accelerà longu e coste sittintriunali ecologicamente sensibili è a zona umida di u Delta di Gediz, è a qualità di l'acqua è a diversità ecologica aumenteranu. .
MANDATA À U MINISTERIU PER APPROVA U 9 SETTEMBRE
U Rapportu EIA di u prugettu hè statu sottumessu à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione Direzzione Generale di Permissione è Inspezione EIA in April 2013. A prima riunione di u Cunsigliu di Revisione è Evaluazione hè stata in ghjugnu 2013. U prucessu pigliò più longu per via di qualchi mancanza. A seconda riunione hè accaduta in ghjugnu 2016. U rapportu hè statu valutatu positivamente. U pianu, chì hè statu suspesu dopu à l'opinioni ricevuti da l'istituzioni pertinenti, hè statu mandatu à u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione u 9 di settembre di u 2016, dopu chì l'obiezioni sò stati evaluati.
SERRAN FATTE TRE ASTA
A municipalità metropolitana di Izmir farà prima l'offerta per l'acquistu è a stallazione di pompe è tubi per a trasmissione di u materiale per esse dragatu cù navi esistenti, dopu chì a decisione finale di l'EIA hè stata comunicata dopu l'appruvazioni di u Ministeru. In u listessu prucessu, a licitazione per a preparazione di l'area induve u materiale di dragatu serà consegnatu à l'Area di Riciclamentu in Çiğli, induve u materiale serà seccu è eliminatu, serà tenutu. Una offerta serà ancu fatta per l'abitati naturali in u prugettu, è ancu per i piani di zoning è i prughjetti di implementazione.
U DISEGNU IN U GOLFU DA INIZIARE IN AUTUNNO 2017
I funzionari di a Municipalità Metropolitana anu destinatu à fà offerte versu a fine di l'annu. In u scopu di sti licitazioni, u prucessu di dragage hà da principià in a caduta di u 2017, cunsiderendu u tempu di fabricazione di i tubi è e pompe, a so stallazione in mare è in terra, è a preparazione di l'area di ricuperazione. In u scopu di u Prughjettu di a Grande Baia, İZSU scannerarà u canali di circulazione di 13.5 chilometri di lunghezza, 8 metri di prufundità è 250 metri di larghezza in l'asse nordu di a baia, è TCDD scannerà i 12 chilometri di lunghezza, 17 metri di prufundità è 250 metri di larghezza. Port Approach Canal nantu à l'assi sudu di a baia. Qualchidunu di u materiale dragatu serà usatu cum'è materiale di riempimentu in u Situ di Terminale di Container di a 2a Parte. L'altri materiali restanti saranu secchi per scopi di riciclamentu in u situ di a pianta di trattamentu di l'acqua di Çiğli, è seranu usati cum'è materiale di copertura superiore in discariche, cave, materiale di riempimentu è di migliurà di terra in parchi è giardini è in u settore di a custruzione. Inoltre, stu materiale dragatu serà utilizatu in a creazione di 2 abitati naturali determinati nantu à l'assi nordu di u golfu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*